zondag 15 maart 2015

FOOD | Tic Tac Popcorn

Ik heb veel minder tijd om te bloggen dan ik zou willen, maar eindelijk kan ik nog eens iets online zetten. 

Vandaag heb ik een review van iets leuks, al zeg ik het zelf! Namelijk Tic Tac Popcorn



Benieuwd naar dit ietwat eigenaardige snoepje & where to find it? Lees dan snel verder! 

Wie mijn Instagram volgt had dit gekke smaakje wellicht al wel voorbij zien komen. 2 weken geleden kwam ik deze leuke verpakking tegen toen ik aan de kassa stond bij Rewe. Als deze supermarkt niet meteen een belletje doet rinkelen, is dat volkomen normaal. Rewe is namelijk een Duitse supermarkt en daar knelt het schoentje dan ook meteen. Ik denk dat deze Tic Tac voorlopig enkel in ons buurland te vinden is. 


Als ik aan Tic Tac denk, denk ik vooral aan de traditionele muntsmaak of de fruitige varianten. Toen ik deze Tic Tac popcorn zag, lag hij dan ook niet snel genoeg op kassa. En dan had ik de prijs nog niet eens gezien... ik geloof dat het maar iets van een € 1,30 was. Goedkoop dus voor zo'n groot doosje. 

Dan het belangrijkste moment... het proeven! Ik wist niet goed op voorhand welke smaak ik moest verwachten. Die van popcorn natuurlijk, maar ja... hoe krijg je die smaak in een snoepje? Het ruikt naar zoete popcorn, dus dat is al een goed begin. Verrassend genoeg bleek ook de smaak echt wel popcorn-achtig te zijn. Ik was compleet verrast. Het smaakte zo raar omdat ik écht niet verwacht had dat het zo hard naar popcorn zou proeven. Bovendien is het nog lekker ook! Ik zou er nu wel geen 5 na elkaar eten, maar toch.. af en toe zo'n zoet popcornsmaakje kan ik wel appreciëren. 

Beoordeling
 => 9/10
Zoals ik al zei vind ik het best lekker en was ik aangenaam verrast door de smaak. Het enige nadeel is dus dat je ervoor naar Duitsland moet. Als iemand weet waar je het in België of Nederland kan vinden... let me know! 


Reminder: vergeet je kans niet te wagen voor het winnen van leuke tribal earrings! Klik hier!

Xx Sanne

8 opmerkingen:

  1. Ik eis dat die NU naar België komen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Weird hé :D Maar het is inderdaad wel lekker! Xx

      Verwijderen
  3. Bij tankstations Bruno's in Limburg (Bijvoorbeeld in Sint-truiden). Ik heb ze daar vorig weekend gekocht.
    Groetjes,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Dit klinkt als ik iets wat ik lekker zou vinden! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen