zondag 8 maart 2015

BEAUTY | Essence Disney Cinderella collection

Zoals jullie wellicht wel weten, brengt Essence geregeld een speciale collectie op de markt. Naar aanleiding van de nieuwe Disney-film Cinderella brengt het budgetvriendelijke merk dan ook een collectie uit die helemaal gewijd is aan deze film! Eind april kun je de producten in de winkel verwachten.


Benieuwd naar deze collectie? Lees dan snel verder!

De Essence Cinderella-collectie bestaat uit 4 nagellakjes, een glitter top coat, blush, highlighter, een oogschaduwpalet, 2 lipglossen en 2 pakjes nagelstickers.

Nagellak
De collectie bevat 4 nagellakjes, van schattige princess looking ones tot ietwat evil-achtige kleuren.
Prijs: € 1,99* per flesje

01 Sing, sweet nightingale

02 Bibbidi-bobbidi-boo


03 Prince charming

04 Watch out Lady Tremaine
Top coat
Om je nagels af te werken is er de leuke glitter top coat: 01 The glass slipper.
Prijs: € 1,99*
Blush
Welke Disney-prinses heeft nu geen schattige roze wangetjes? Een prachtige roze blush kan in deze collectie dan ook niet ontbreken. 
Prijs: € 3,39*
Deze blush heb ik al in mijn bezit. Benieuwd? Kijk snel onderaan dit artikel! 


01 So this is love
Highlighter
Om je look helemaal af te werken zit er ook een highlighter in het assortiment. 
Prijs: € 3,39*
01 The glass slipper

Oogschaduw 
In het hoogschaduwpalet zitten 6 verschillende kleuren. Van lichtroze tot giftig groen/kaki.
Prijs: € 3,89*
01 It's more than I ever hoped for

Lipgloss
De collectie bevat natuurlijk ook 2 lipglossjes. Een zachtroze en een ietwat feller rode, beiden vergezeld van kleine glittertjes. 
Prijs: € 1,99*
01 Sing, sweet nightingale
02 So this is love
Nagelstickers
Om af te sluiten beschikt de collectie over 2 velletjes nagelstickers. 
Prijs: € 1,39* 
01 The stroke of midnight
02 It's more than I ever hoped for
Zo, dat was de Cinderella-collectie van Essence. De collectie komt normaal gezien dus ergens eind april uit. Toen ik vorige week bij DM in Duitsland was, zag ik dat de collectie daar al wel te koop is. Helaas was alles uitverkocht op 1 blush en de nagellak 04 Watch out Lady Tremaine na. De nagellak was niet mijn ding, maar die blush had ik toch meteen in mijn winkelmandje liggen. 


Zouden jullie iets uit deze collectie kopen? Ik wil absoluut nog de highlighter in mijn bezit krijgen. 

Xx Sanne

Heb je nog niet deelgenomen aan de wedstrijd om leuke tribal earrings te winnen? Waag dan hier nog je kans! 


* Prijzen onder voorbehoud

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de film. Behalve de lakjes vind ik de collectir niet zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ik wil die stickers en blush! Hoe leuk! Mac komt ook met een Cinderella collectie trouwens :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, I know!!! Die collectie van Mac is zo leuk! Ik moet gewoon zo'n lipstick hebben.

      Verwijderen