zaterdag 30 januari 2016

BEAUTY | Belweder lipverzorging

Vandaag wil ik jullie een verzorgingsgamma voorstellen dat nog niet zo heel erg bekend is in België, namelijk Belweder. Dit merk houdt zich al zo'n 20 jaar bezig met het ontwikkelen van hoogwaardige verzorgingsproducten. Dat doen ze in eerste instantie in landen waar de weersomstandigheden nét iets extremer zijn dan in dit Belgenlandje, maar gelukkig mogen ook wij nu kennis maken met deze leuke lipverzorgingsproducten. 



'wauw, wat zien ze er leuk uit!', dat was de eerste gedachte die in mij opkwam toen ik de doos met producten opende. Vooral de roze producten vielen me meteen in het oog. But hey, you can't blame this girly girl ;-) Belweder heeft duidelijk oog voor design, want een lippenbalsem is niet zomaar een lippenbalsem. Je hebt er met een schuifsysteem, lipgloss met een borsteltje en natuurlijk de bekende ronde balletjes. 

Laten we beginnen bij deze laatsten. Ronde lippenbalsems zijn al een tijdje very hot. Ik ontving 3 exemplaren. Elke balsem heeft zijn eigen bijzonderheden. Zo bevat de oranje balsem veel antioxidanten zoals vitamine C, E en bètacaroteen. Hij is dan ook perfect voor extreme weersomstandigheden (bv. erge koude). De roze balm bevat dan weer een bescherming tegen de zon en geeft je lippen een lichte gloss en de groene balm geeft je extra verzorging dankzij zijn aloë vera extract. Voor elke situatie heb je dus een lippenbalsem die je de juiste bescherming biedt. De collectie bestaat voorlopig uit 5 verschillende balms. Wil je weten welke balm bij jou past? Klik dan hier


Daarnaast ontving ik ook 3 lippenbalsems met een therapeutische lipverzorging. Dit design is eveneens geweldig. Je schuift het klepje gewoon naar beneden en je lippenbalsem komt tevoorschijn. Handig! Deze sticks zijn verkrijgbaar in 6 soorten. 



Tot slot nog 2 verzorgende lipglossjes. Een lipgloss én verzorging. Wie wil dat niet? De lipgloss zit in een tube en is handig aan te brengen met het borsteltje en is te verkrijgen in 4 soorten.



De prijzen van de producten variëren van 5 tot 5,95 euro. Deze leuke verzorgingsproducten zijn jammer genoeg nog niet zo gemakkelijk te verkrijgen in België. Gelukkig bestaat er zoiets als online shoppen! Voor het volledige gamma kan je terecht op hun website belweder.nl. Er zijn ook een aantal verkooppunten (vooral in Nederland). Voor een verkooppunt in je buurt kan je hier terecht. 

De balms hebben alvast mijn hart veroverd.
Welk product uit het gamma lijkt je leuk om te gebruiken?

Liefs,
Sanne Xx



6 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik ga het merk zeker eens uitproberen want mijn lippen zijn altijd kapot.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Ik heb ook vaak last van droge lippen en kom nooit buiten zonder een lippenbalsem in mijn tas. Deze zijn echt heel leuk! Xx

      Verwijderen
  2. Nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn! Zelf moet ik dringend meer lippenbalsem beginnen gebruiken, want ik vergeet dat altijd terwijl mijn lippen dat net heel hard nodig hebben meestal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kende het merk ook nog niet. Het is zeker aan te raden. Ik gebruik eigenlijk dagelijks lippenbalsem, maar deze voedt extra goed.

      Verwijderen
  3. Ik kies steeds voor Labello, maar ik ga nu Belweder wel eens testen. De ronde balletjes zien er ook zo leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Labello is natuurlijk een echte klassieker met een zeer uitgebreid gamma :-) Xx

      Verwijderen