zondag 17 april 2016

BEAUTY | Smashbox Photo Finish Primer Water

Een goede primer is een echte must, maar het duurde me een tijdje alvorens ik er eentje vond die bij mijn huid past. Sinds enkele maanden kan ik echter zeggen: mission accomplished! Ik ontdekte namelijk Photo Finish Primer Water van Smashbox.





Smashbox is een Amerikaans merk dat vooral bekend is door hun award winning primers. Tot voor kort gebruikte ik de Photo Finish Foundation Primer van het merk. Dat is de meest bekende primer uit hun collectie. Echt een geweldig product dat erg fijn op je huid aanvoelt en ervoor zorgt dat je make-up de hele dag mooi blijft zitten. Jammer genoeg zit deze vol siliconen en niet iedereen kan daar tegen. Ik kreeg er namelijk onzuiverheden van. Daarna stapte ik over naar de Hydrating Primer van Smashbox zodat mijn huid wat meer gevoed zou worden. De superfijne structuur was er jammer genoeg niet meer, maar het was wel beter voor mijn huid. Natuurlijk zaten er nog altijd siliconen in, maar daar had Smashbox een oplossing voor! Sinds een tijdje verkopen ze namelijk Photo Finish Primer Water zonder siliconen. Zoals de naam al doet vermoeden is het een soort water dat je op je gezicht moet sprayen. 




Dat wilde ik natuurlijk heel graag uitproberen, want primers vind je niet zo heel vaak zonder siliconen. Wanneer je de primer op je gezicht sprayt, voelt dat in eerste instantie gek aan. Als je je make-up aanbrengt, dan merk je toch wel dat het een primer is. De primer neemt mijn make-up goed op en blijft de hele dag zitten. 

Ik gebruik dit primer water al een tweetal maanden en mijn huid ziet er écht beter uit. Daarnaast kun je door later op de dag nog eens over je gezicht te sprayen je make-up weer doen opleven. Een supersnelle opfrissing dus. Smashbox geeft je nog een extra tip: op een warme lente- of zomerdag kun je het flesje in de koelkast bewaren. Als je dan sprayt, is je gezicht lekker verfrist. 

De prijs is ongeveer hetzelfde als de andere primers van Smashbox. Voor een flesje van 116 ml betaal je 33,50 bij Douglas. 

Beoordeling
=> 10/10
Ik kan niet anders dan deze primer een 10 op 10 te geven. Ik ben echt super enthousiast over dit product. Hij is niet te duur, is handig om aan te brengen, zorgt ervoor dat je make-up de hele dag blijft zitten én bevat geen siliconen. Daarnaast is het ook een zuinig product. Ik heb de foto's net gemaakt. Na twee maanden is er dus nog niet zo heel veel uit het flesje als je naar de bovenste foto kijkt. Ik schat dat ik ongeveer een jaar toekom met één flesje, wat met een andere primer niet het geval is. 

Welke primer gebruiken jullie? Eentje met siliconen of zonder? 

Liefs,
Sanne Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten