dinsdag 3 mei 2016

OTHERS | Press Days '16

Vorige week vonden in Antwerpen de Press Days plaats. Dit is een tweejaarlijks gebeuren waarbij persbureaus hun deuren openzetten voor o.a. bloggers en influencers. Zo ontdek je de nieuwste collecties van een heel aantal merken en maak je ook kennis met nieuwe brands. Ik ging langs bij enkele bureaus en laat jullie graag meegenieten van wat ik daar allemaal zag (en at).

Toen ik door mijn foto's bladerde, viel het me op dat ik wel erg vaak eten gefotografeerd had. Oooops! But you can't blame me, want we worden best wel verwend met allerlei lekkers. Laat het een note to myself zijn voor de volgende keer: fotografeer meer van de collecties! ;-) 

Bij Marnix & Ally weten ze hoe ze met hun visitors moeten omgaan... Yummy food en Pure Leaf iced tea!




Maar natuurlijk ook kleding, make-up, handtassen en planten ...



Ik was meteen verliefd op de linkse slip-on's!


De PHYT-muur kon natuurlijk ook niet ontbreken!



Donuts bij Savvy PR!!! Ik kon het natuurlijk niet laten om er eentje uit te kiezen. Kinder Bueno please!


Ik leerde er een nieuw merk kennen, Alix. Nice to meet you!



De nieuwe collectie van Guess. Want, want, want!



Wegdromen bij pumps van Manolo Blahnik. Jullie mogen zo in mijn dressing komen!


En we mochten eendjes vangen! Yeahhhhh!


Een nieuw merk met verzorgingsproducten, Self. De verpakking is to die for, vind je niet?



Weer wat eten ... We kregen de kans om de nieuwste ijsjes van Pierre Marcolini te proberen. Ik koos voor caramel. Oh boy, BEST. ICE. CREAM. EVER.!!! Ik kan niet wachten tot het te koop is.


Zo, dit was een ieniemienie blik op de Press Days. I hope you liked it!

Liefs,
Sanne Xx

4 opmerkingen:

  1. Al dat eten, daar konden we niets aan doen ;) top dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Was super :)! Volgende keer hopelijk weer (zonder vast te zitten in een lift).

    BeantwoordenVerwijderen