vrijdag 28 oktober 2016

FOOD | Halloween is coming!

Halloween is coming! Starbucks haalt sinds een tijdje zijn pumpkin spice latte weer boven, de skeletten hangen weer in de etalages te bengelen en zelfs Pokémon Go heeft een Halloween make over gekregen. Als ik heel eerlijk ben, is al dat gegriezel niet aan mij besteed. Toch is Halloween altijd een dag waar ik enorm naar uitkijk. Waarom dan wel? The food of course! Elk jaar proberen we voor een aantal hapjes te zorgen die een beetje Halloween-ish getint zijn en waar kan je beter inspiratie opdoen dan op Pinterest? Inderdaad ... Nergens! Hieronder bundel ik enkele leuke ideetjes. Get inspired! 



Deze vingerhotdogs vind ik écht ge-wel-dig! Er bestaat een grote kans dat ik ze dit jaar ook zal serveren. Zoals je kan zien zijn ze echt wel easy peasy om te maken. Een sandwich, worst en wat ketchup en klaar is Kees. Kan het nog gemakkelijker?!



Wil je een stapje verder gaan, dan zijn deze pumpkin cheeseburgers misschien wel wat voor jou! Let op: enige snijskills zijn natuurlijk wel vereist! 


Ga je toch liever de gezondere toer op?  Dan zijn deze gevulde oranje paprika's, die hier even als pompoen fungeren, een leuk idee. Eerst gekke gezichtjes uitsnijden en vullen maar! Ikzelf eet supergraag gevulde paprika's. Mijn vulling: kidneybonen met maïs, tomaat en wat kalkoengehakt. So yummy!


Toch liever aan de slag met fruit? Dan kan je deze mandarijnpompoenen of banaanspookjes maken. Weer easy as hell

En tot slot ... 

No party is compleet without chocolate! Voor deze schattige vleermuisjes heb je slechts 4 ingre-diënten nodig: mini Reese's (of van die koude chocolaatjes die erop lijken), oreokoekjes, eetbare oogjes en natuurlijk een frosting om alles aan elkaar vast te kleven.

® Pinterest

Vieren jullie Halloween? Of laat je deze dag liever aan je voorbijgaan? 

Liefs,
Sanne

1 opmerking:

  1. Wat een leuke ideeën! Deze ga ik volgend jaar zeker uitproberen.
    Ik hou van Halloween dus deze dag laat ik zeker niet aan mij voorbij gaan!

    BeantwoordenVerwijderen