donderdag 9 februari 2017

FASHION | Puma basket heart

Elk jaar is er wel een sneaker die 'hot' is en dan ook overal razendsnel is uitverkocht. Deze keer heeft Puma de nieuwe it-sneaker op zijn naam staan. Ik heb het natuurlijk over de Puma basket heart. 




Ik zag deze beauties de allereerste keer voorbijkomen op de Instagram van mijn favourite model Cara Delevingne. Zij is dan ook het gezicht van deze sneaker. Ik was meteen verkocht!

De Puma basket heart is geen typische sneaker. Hij heeft een mooi glossy uiterlijk gekregen én wel heel speciale veters. Ze zijn namelijk erg groot, waardoor je er een grote strik mee kan maken. De satijnachtige veters vind ik het mooist, maar de iets stoerdere meiden kunnen kiezen voor een gewone veter.

De grote, satijnen veters heb ik ondertussen al bij heel wat andere sneakers gespot. Ik dénk dat er dus een nieuwe trend geboren is.

Like I said, is deze sneaker bijna overal uitverkocht. Paniekeren hoeft echter niet. Er is alweer een nieuwe versie van deze schoen, mét zilveren strepen opzij. Net zoals de 'oude' basket hearts, kan je ze in het zwart of het wit kopen. Toch iets meer fan van de suède Puma's? Dan heb je de keuze uit een grijs en zwart paar. Deze Puma's hebben trouwens nog een leuk extraatje: zolen met glitters en een holografische achterkant!

Totally in love?! Op Omoda.be kan je ze voor €89,95 in het zwart of wit vinden.
Zwarte en witte Puma's: https://www.omoda.be/nl/dames/sneakers/puma/zwarte-puma-sneakers-basket-heart-explosive-70837.html 
Grijze en zwarte suède Puma's: https://www.omoda.be/nl/dames/sneakers/puma/grijze-puma-sneakers-suede-heart-satin-70826.html 

Wat vind jij van deze sneaker? Hot or not?!

Liefs,
Sanne

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die sneakers echt zo cool! Ik draag normaal niet snel sneakers, behalve All Stars ofzo, maar die vind ik echt zalig! :D

    xo Noor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze zijn best speciaal hé ;-) Ik heb ondertussen al 2 paar gekocht. Xx

      Verwijderen