woensdag 25 februari 2015

Win-actie: Tribal earrings!

Emma Watson, Rihanna, Cara Delevingne, Sofie Valkiers... Wie heeft ze niet? I'm talking 'bout tribal earrings! Vier maanden geleden kocht ik mijn eerste paar. Helaas zijn de originele van Dior een beetje te duur voor deze arme student (snif, snif), maar gelukkig zijn er ook goedkopere look-a-likes die bijna net zo leuk zijn! Het zijn mijn favoriete oorbellen. Ze ogen lekker stoer, maar tegelijkertijd ook zo vrouwelijk! 



Beschik jij nog niet over een leuk paar? Shame on you! Maar ik heb goed nieuws ...  Je kan een setje winnen!!! 



Wat moet je doen? 
 Volg me op Bloglovin' en like deze post
 Laat in een reactie weten dat je meedoet


Maak meer kans
♥ Volg me op Instagram (+1)
 Volg me op Twitter (+1)

Deelnemen kan tot 20 maart! 

Veel succes! 
Xx Sanne

11 opmerkingen:

  1. Cute!! Ik doe graag mee.
    - Ik volg je op Bloglovin + hartje voor dit artikel ( ByBird)
    Extra:
    - Ik volg je op Instagram ( berdienrenes)
    Liefs,
    Berdien (NL)
    berdien_renes@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde al heel lang zo'n oorbellen, ik vind ze echt mooi! De kleur vind ik ook heel mooi, echt een beauty! Ik doe heel graag mee!

    - Ik volg je op Bloglovin' en ik heb dit post geliked
    - Ik volg je op Instagram (yasemintanri)
    - Ik volg je op Twitter (xYasemin2011)

    Mijn emailadres: yasemin2011@hotmail.nl

    XOXO Yasemin (NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik heb ze al, dus je gaat waarschijnlijk iemand anders erg gelukkig maken x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volgde je al en dit artikel heeft een <3 gekregen...
    Ik weet al wie ik hier blij mee zou maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh zalig zalig zalig! Ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin en likete je bericht. Ook volg ik je op Instagram en Twitter al ;).

    BeantwoordenVerwijderen