dinsdag 11 augustus 2015

FASHION | Maurice Knits' CriCri Cap

Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik mijn allereerste muts van Maurice Knits kocht. Ondertussen is hij gebombardeerd tot mijn partner in crime tijdens de koude winterdagen, maar misschien komt er binnenkort een 2de bij. Maurice Knits brengt namelijk eind deze maand een nieuw item op de markt: de CriCri Cap!



And isn't it a beauty?! De CriCri Cap is een pet gemaakt uit mohair, afgewerkt met een speelse pompon. Hij is verkrijgbaar in vier uitvoeringen: black, gold, black/gold en black/white. 


Begin alvast na te denken over welke je op je wishlist plaatst, want vanaf 28 augustus zijn ze verkrijgbaar voor 69 euro. Je kan ze dan online bestellen op de website: www.mauricecoffeeknits.com en wellicht zijn ze ook te koop bij de Maurice Coffee Bar in Antwerpen. 

Which one is your favorite? Ik vind black/gold prachtig!

Liefs,
Sanne Xx

 © Marnix & Ally / Maurice Knitwear

2 opmerkingen:

  1. Ooh die's leuk! Maar ik twijfel of die op mijn hoofd mooi zal staan, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja het is inderdaad wel iets waar je mee moet staan :D Xx

      Verwijderen