donderdag 20 augustus 2015

FASHION | Shoplog Londen

Begin deze maand was ik enkele dagen in Londen. Het is een stad waar ik ontzettend graag vertoef, zeker als het om shoppen gaat. Helaas kocht ik deze keer niet veel. Here we go... 

In een heerlijke comfy outfit (lees: sneakers om pijnlijke voetjes te vermijden) en met een ik-koop-alles-wat-ik-leuk-vind-attitude schuimde ik de winkelstraten af om mijn garderobe wat verder uit te breiden. Ik wilde een nieuwe jas, leuke laarsjes, broeken, topjes en nog veel meer waardoor mijn veel te kleine kledingkast nog harder zou uitpuilen. Helaas... ik kon heel wat pondjes terug inruilen, want ik had helemaal niet zoveel gekocht als ik gehoopt had. Mijn lingerielade is wat uitgebreider, ik kan weer lekker chillen in een leuke broek en mijn iPhone heeft een nieuw hoesje. Daar red ik het in de aankomende herfst- en winterperiode echter niet mee. Toch ben ik zeer blij met mijn aankopen, want hey... we all need underwear, don't we?! 


Het allereerste wat ik kocht was iets waarvan ik mezelf had voorgenomen het niet meer - of alleszins minder - te kopen: ondergoed met een gekke print. Deze kon ik echter niet laten liggen, want hij is bedekt met allemaal Olafjes!!! Toch één item wat in de wintersfeer past! Zou je hier geen snow man in willen bouwen (met extra dikke broek, sokken, laarzen en een trui uiteraard!)? Ik kocht hem trouwens bij Primark, dus wellicht vind je het in de vestigingen die wat dichterbij gelegen zijn ook. 


Mijn 2de item kocht ik ook bij Primark: een broek om heerlijk in voor de tv te zitten met een warme chocolademelk (mét slagroom, vééééél slagroom en nog wat oreo's of maltesers erbij, dank u!). Als ik het zo bekijk is het toch weer perfect voor het aankomende seizoen. Het is een broek van The Lion King. Ik was meteen weg van de print! I mean... how cute are those little Simba's?!!!


Hij is echt heerlijk om in te studeren!


Mijn andere aankopen kocht ik bij de geweldige winkel Victoria's Secret. Ik kocht 3 onderbroeken. Het zijn alledrie dezelfde modellen. Oh wat zitten ze fijn! 


En het laatste wat ik kocht - of ja, in dit geval van mijn liefje kreeg - is een nieuwe cover voor mijn iPhone. Hij lijkt best op de vorige cover die ik had: een doorschijnend hoesje met pantervlekjes. This is so me! 




Zo, dat waren de dingen die ik in Londen kocht. Oh ja, ik kocht eigenlijk ook nog een heleboel food - hoe kan het ook anders?! -, maar dat laat ik jullie in een andere post zien. 

Liefs,
Sanne Xx

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes! En die broek: wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je er deze keer niet zoveel hebt gevonden! Wat wil ik graag eens bij Victoria's secret gaan shoppen.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw Simba en Olaf broek zijn super! Goede aankopen gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen! Ik ga in October met mijn nichtje naar Londen.
    Voor haar de eerste keer. Heb je nog tips voor me?
    Bedankt.

    Marlies aka Magnificent Escape

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De grootste tip: ga ook eens een zijstraatje in. De bekende winkelstraten zijn leuk, maar het is er altijd superdruk. Bovendien zijn er vaak winkels die terugkeren. bv. 3 H&M's in dezelfde straat. Als je een zijstraatje inslaat, zijn er ook vaak leuke winkeltjes te spotten én het is er veel minder druk.

      Verwijderen