zondag 2 augustus 2015

BEAUTY | Matte lipstick M.A.C. (Review: All Fired Up)

Iedereen die zijn lippen graag een kleurtje geeft, kent wellicht de lipsticks van M.A.C. (Make-up Art Cosmetics). Vorige week kocht ik mijn eerste matte lipstick. Ik kon haast niet wachten om hem uit te proberen. 

- De kleur komt op de foto's niet zo mooi tot zijn recht -



Ik koos voor het kleurtje 'Retro Matte - All Fired Up'. Een kleur tussen fuchsia en rood. Hij ziet eruit als de meest bekende lipstick van M.A.C. er altijd uitzien, namelijk in een bullit-achtige verpakking. De prijs is evenveel als de gewone lipsticks: 19 euro. 


Zoals we van M.A.C. gewoon zijn, is het pigment weer geweldig. Je hebt echt niet veel nodig om de optimale kleur op je lippen te brengen en bovendien blijft hij echt lang zitten! Zelfs bij mij (lees: ik heb de neiging om mijn lipstick op te eten). Dat wil dus al wat zeggen! 


Zoals ik al zei is het mijn allereerste matte lipstick. Ik vind dat het iets anders aanvoelt dan een normale lipstick, maar in tegenstelling tot wat ik verwacht had droogt hij je lippen niet uit. Ik ben er erg enthousiast over! Kortom: een lipstick die mijn verwachtingen overstijgt! Ik denk dat er very soon  weleens wat matte lipsticks aan mijn collectie kunnen worden toegevoegd.

Eindbeoordeling: ❤ => 10/10

Wat is jullie favoriete merk van lipsticks? Zijn jullie ook M.A.C. lovers?

Liefs, 
Sanne Xx

7 opmerkingen: