zondag 8 november 2015

FASHION | Mijn Balmain x H&M buit!

Donderdag was een dag waar vele fashionistas reikhalzend naar hadden uitgekeken. De langverwachte collectie van Balmain in samenwerking met H&M lag in de rekken. Ook ik besloot mijn kans online te wagen. Dat betekende: me blindstaren op een wit scherm dat zegt dat je in de virtuele wachtrij staat. Dan maar naar de winkel zelf... Om 12 uur was er niet veel meer van de collectie over. De fury coat die ik zo graag wilde zag ik aan mijn neus voorbijgaan, maar ik kon wel nog een ander item bemachtigen... een prachtige ring! 



Hail to mijn dunne vingers! Er waren nog maar een paar ringen beschikbaar (allemaal maat XS/S). Net als met het glazen muiltje van Assepoester, ontstond er rondom mij een geduw en getrek om de ringen rond vingers te krijgen. Er ging een kleine vreugdekreet door mij heen toen ik mij eraan waagde en de ring moeiteloos rondom mijn vinger gleed. Yeayyyy!

De Balmain x H&M-collectie bestond uit twee ringen. Deze ring had je in twee varianten. De gouden ring met wit glas (mijn favoriet) of de zilveren met groen glas. 


Heb je geen stuk uit de collectie kunnen bemachtigen? Geen nood! Vanaf 3 december kan je in enkele H&M's nog het exclusieve Balmain-parfum krijgen. 

Hebben jullie iets bemachtigd? Wat was je favoriete item? Of vond je de collectie helemaal niets? Let me know! 

Liefs,
Sanne Xx

8 opmerkingen:

  1. Gelukzak! Ik heb de hele heisa aan me laten voorbijgaan. De stukken waren allemaal een beetje te opzichtig voor mij en de draagbare stukken leken het me niet waard om uren in de rij te staan. Ik heb het van op afstande gade geslagen (lees: via Instagram). De ring staat wel heel leuk! Can't wait to see it in a full outfit ;-) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaad een gedurfde collectie die je niet elke dag kan dragen. Het allemaal 'beleven' via Instagram is dan ook een goed alternatief als je toch niet een bepaald iets wil :D Xx

      Verwijderen
  2. Haha ik zag de beelden in de winkel joh, echt een gekkenhuis! Wel leuk dat je toch nog wat te pakken hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, toen ik ging was het al erg druk en toen was het meeste al weg. Ik kan me niet voorstellen hoe het geweest moest zijn wanneer de winkel net open ging!

      Verwijderen
  3. Supermooie ring! Gelukkig past hij goed. En oeewww parfum! Die wil ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel een geurtje waar je van moet houden. Ik weet nog niet zo goed of ik hem nu net lekker vind of niet... Xx

      Verwijderen
  4. Die ring is echt mooi en leuk dat je zoveel geluk had met de maat :)

    BeantwoordenVerwijderen