woensdag 4 november 2015

FASHION | Marc Jacobs meets Alice in Wonderland

Marc Jacobs & Disney... It sounds like a perfect combo! Voor de laatste collectie van MJ's betaalbare lijn 'Marc by Marc Jacobs' baseerde hij zich op de film 'Alice in Wonderland'. De lijn kreeg de naam 'I Am Not Like Other Girls' en bestaat uit tassen, portefeuilles, iPhone covers, kleding en juwelen. Hier alvast enkele van mijn favorieten...





1. Laughing Flower 13" Computer Case

Deze 13" laptoptas is één van mijn topfavorieten. Let vooral op het printje! Hoe schattig zijn die bloemetjes met gezichtjes niet?! Er is ook een kleurrijke versie van.
Prijs: 118 euro

2. iPhone cases

De collectie bevat 6 iPhone 6 cases. Ik kan echt niet kiezen! 
Prijs: Alice en Cheshire cat: 53,50 euro, flowers: 44 euro

3. Ditsy Flower Printed Camera Bag

Dit kleine tasje is verkrijgbaar in drie kleuren: rood, wit en zwart. 
Prijs: 229 euro

4. Alice Bow Watch

De collectie bevat ook een horloge. Op het eerste gezicht lijkt dit exemplaar op een gewone armband met strik, maar niets is minder waar. 
Prijs: 230 euro

5. Ditsy Flower Printed Slim Zip Around
© Marc Jacobs

Deze portefeuille vind ik prachtig! Vooral de print aan de zij- en binnenkant vind ik geweldig. 
Prijs: 210 euro

Liefs,
Sanne Xx

2 opmerkingen:

  1. Wow ik moet zo een iphone case zien te bemachtigen!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen