woensdag 18 november 2015

FASHION | Press Days

Vandaag en morgen is het weer zover... Twee keer per jaar vinden de Press Days in Antwerpen plaats. Dé dagen die voor elke blogger wellicht bijna even leuk zijn als je verjaardag vieren. Je maakt er kennis met de nieuwste collecties en de leukste, vaak jonge, merken. Hier alvast een  kleine blik bij het PR-bureau dat ik vandaag een bezoekje bracht.




1. Ideaal als kerstgeschenk! Een setje van Philosophy! Santa, I've been very good this year! ;-)



2. Sketchers ging aan de slag met leuke prints en een nieuw design.



3. Ik was al langer verliefd op de verpakkingen van Or Tea?, but hey... Can you blame me?



4. My Jewellery was ook van de partij! Dit merk vindt steeds meer en meer zijn weg in België.



5. En natuurlijk ontdek je ook nieuwe merken. Dit is een blik uit de Spring en Summer collection van het Amsterdamse merk Milla. Die jas mag trouwens zo mijn kleerkast in :-)


Ik kan niet wachten om morgen andere PR-bureaus een bezoekje te brengen! De locaties zijn vaak zo leuk ingericht en Instagram worthy. Bovendien ontmoet je er de tofste en meest gepassioneerde personen. Graag meer van dat a.u.b.!

Kijken jullie (mede-bloggers) ook altijd zo uit naar de Press Days?

Liefs, 
Sanne

2 opmerkingen:

  1. My Jewellery is zo leuk he !

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik heb er al eens een bestelling geplaatst. Leuk dat ze steeds bekender worden in België :-) xX

      Verwijderen