dinsdag 8 december 2015

FASHION | Essentiel x Disney

Over een halfjaartje komt Alice Through the Looking Glass in de bioscoop, het vervolg op Alice in Wonderland. Dat betekent dat er heel wat merken de handen in elkaar slaan en leuke collaboraties aangaan. Een maand geleden gaf Marc Jacobs al een collectie uit die gebaseerd is op de blonde dame die geregeld in een konijnenhol valt en nu is het de beurt aan het Antwerpse merk Essentiel. Zij lanceren deze maand hun 'Alice in Wonderland' collection. Ik ben een grote fan van Essentiel én van Alice, dus ik zocht mijn favoriete stuks al even voor jullie uit. 



Sweater met geborduurde Alice
€ 145,00

Try me T-shirt 
€ 75,00

Sweater met geborduurde Chesire Cat
€ 145,00

Think Pink T-shirt
€ 65,00
&
Black Skirt
€ 195,00

Chesire Cat Bag
€ 165,00

Wat vinden jullie van de collectie? Welk item staat op je wishlist? 

Liefs,
Sanne Xx

4 opmerkingen:

  1. Omg hoe cool is die tas!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk hun Disney collecties! De trui met de Chesire Cat vind ik geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die trui vind ik ook geweldig! Moest hij er in een andere kleur zijn, dan had ik hem meteen gekocht. Een zwarte trui staat me niet zo geweldig :D Xx

      Verwijderen