maandag 1 augustus 2016

PERSONAL | Hello?

Het is zomervakantie! Ik zou leuke reisjes moeten maken, urenlang ergens aan een strand moeten liggen met een (alcoholvrije) cocktail in mijn hand, mezelf dagelijks moeten afvragen wat ik vandaag eens zou willen doen en anderen van dit alles jaloers moeten maken op Instagram en Snapchat (én Twitter én Facebook). Mijn zomer staat volgepland! Jammer genoeg met een heleboel minder leuke dingen.




Voor diegenen die zich afvragen of ik nog alive & kicking ben... Alive, ja! Kicking, iets minder! Laten we het op een spartelende magikarp houden. Ik ben op dit moment mijn studie aan het afronden. Dat houdt in dat ik mijn dagen achter mijn bureau doorbreng en probeer om over twee weken een fatsoenlijke thesis af te leveren. Daarnaast heb ik ook nog één herexamen in september, maar dat is even nog een ver-van-mijn-bed-show. In de tussentijd heb ik ook (voor de allerlaatste keer) vakantiewerk gedaan bij Estée Lauder. Dit doe ik al 8 jaar met veel plezier. Door deze 'activiteiten' ben ik niet in staat om leuke posts te maken, tenzij je wil weten hoeveel balpennen ik leeg schrijf of hoeveel uren mijn laptop op volle toeren draait. Zelfs mijn favoriete bezigheid, namelijk Instagram, lijdt eronder. 

Gelukkig maak ik soms ook wel even tijd voor mezelf. Zo heb ik ook al wat Pokémons gevangen, een leuke BBQ met vrienden en een housewarming gehad en ben ik hier en daar wat gaan shoppen of koffie's gaan drinken.  De boog kan natuurlijk niet altijd gespannen staan! Vrijdag vertrek ik ook nog een weekendje naar Rotterdam én daarna zet ik het laatste sprintje in om mijn thesis af te ronden. In de tussentijd geniet ik dubbel en dik van jullie zonnige vakantiefoto's die op Instagram verschijnen en droom ik dat ik daar ook was. Natuurlijk niet te lang, 'cause gotta get some work done!

Tot dusver deze persoonlijke update en geklaag. See you soon! En vertel me vooral wat jullie deze vakantie allemaal gedaan hebben of nog gaan doen!

Liefs,
Sanne Xx

1 opmerking:

  1. Goed dat je ook af en toe nog ontspant. Succes met de thesis af te werken en je hebt een heel leuk weekend om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen