donderdag 30 juni 2016

FOOD | Butcher Bar in Antwerpen

Woensdag opende Butcher Bar de deuren in Antwerpen. Naast een beenhouwerij kun je er ook eten. Wat staat er op het menu? Hotdogs! Ik was alvast aanwezig op de opening, want wie zegt er nu nee tegen hotdogs?!



Het Zuid heeft er weer een nieuwe hotspot bij. Bij Butcher Bar kun je terecht voor overheerlijk vlees voor op je boterhammetjes, super lekkere worst en nog veel meer. Deze producten komen niet zomaar van de eerste de beste. Ze zijn namelijk van Brandt & Levie, worstenmakers die hun bedrijfje in 2011 uit de Nederlandse grond stampten. Het vak leerden ze van de allerbesten én dat proef je! 


Nadat ik enkele vleeswaren geprobeerd had, was ik natuurlijk wel benieuwd geworden naar de hotdogs. Ik nam de Amores Perros, een hotdog met een B&L frankfurter, maïs, tomaat, chipotle-ketchup, tortilla chips, jalapeno pepers en limoen. Slechts 1 woord: YUMMY! Daarnaast zijn er nog andere hotdogs met grappige namen. Een naked dog, duitse herder of liever de poedel? Je kan ze allemaal bestellen! Prijzen beginnen vanaf 7,5 euro.

Ook aan de inrichting en verpakking werd aandacht besteed. Overal vind je een roze tintje. Zo worden de hotdogs geserveerd in roze bakjes en hangen er binnen roze bh's aan het plafond. Origineel, niet?! Daarnaast beschikt Butcher Bar eveneens over een roze Mercedes busje waarmee ze te vinden zijn op enkele foodtruck festivals én op Tommorowland!

Jammer genoeg is Butcher Bar er slechts tijdelijk. Tot en met 20 september is dit the place to be
Waar? Vrijheidstraat 63
Wanneer? Dinsdag-zondag van 17u-23u

Liefs,
Sanne Xx

4 opmerkingen:

  1. Oooh dat ziet er zo leuk en lekker uit! Jammer dat 'ie tijdelijk is en ik in Noord Nederland woon en dus niet zomaar in Antwerpen ben..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Brandt & Levie is een Amsterdams merk, dus het zou wel eens kunnen dat ze ook op Nederlandse foodtrucks staan. Hun vleeswaren zijn in ieder geval wél in Nederland te verkrijgen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk als een fancy hotdog ;-) Xx

      Verwijderen
  2. Jammer dat ik nooit in Antwerpen kom. Het eten ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh ik zal me moeten haasten dan! ziet er super gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen