donderdag 21 mei 2015

FASHION | H&M meets Balmain

Kendall Jenner en Joudan Dunn hadden op de Billboard Music Awards groot nieuws voor ons. H&M gaat samenwerken met Balmain! Ik ben alvast enorm enthousiast! 


© RetailDetail



Hoofdontwerper Olivier Rousteing weet precies wat vrouwen willen. Vaste waarde in zijn collecties zijn militair-achtige ontwerpen, hier en daar iets futuristisch en zwarte kant én bovendien erg vrouwelijk! Wat mij betreft mag dat allemaal terugkeren in deze H&M-collectie. Eén van zijn grootste fans is Kim Kardashian en hoe geweldig ziet zij er vaak niet uit?! Ik ben benieuwd in welke mate de collectie zal worden aangepast aan het H&M publiek. Normaal ben ik niet iemand die voor zulke collecties al van 's morgens vroeg in de rij staat aan te schuiven, maar deze keer weet ik dat zo zeker nog niet. Noteer alvast 5 november in je agenda, want vanaf dan zal de collectie verkrijgbaar zijn.

Kijk jij uit naar deze collectie? 

Xx Sanne


4 opmerkingen: