zaterdag 16 mei 2015

OTHERS | VIJF Instagrammer van de maand

Bijna 2 weken geleden kreeg ik een heel erg leuk bericht... Ik was VIJF Instagrammer van de maand april geworden! Yeayyyy! 




Elke maand kiest VIJF (een Belgische tv-zender) een Instagrammer van de maand uit. Ze gaan via #zovijf op zoek naar leuke foto's en aan de hand daarvan kiezen ze de leukste uit. Die persoon wordt dan Instagrammer van de maand en krijgt een leuke prijs. Ik had mijn kansen niet zo hoog ingeschat aangezien ik pas in de laatste week van de maand april de hashtag begon te gebruiken. Het was dus een grote verrassing toen ik plots bovenstaand bericht ontving. Het leverde me meteen een aantal extra volgers op en ik kreeg een leuke prijs: een Wiko Highway 4G en enkele gadgets. Oké, ik heb zelf een iPhone 6, maar ik heb er iemand supergelukkig mee gemaakt :-)


Sindsdien gaat alles een beetje in een stroomversnelling: ik krijg meer en meer volgers en krijg hier en daar leuke aanbiedingen of samenwerkingen. Leuk! Ik ben erg trots dat ik deze titel gewonnen heb en blijf vrolijk verder Instagrammen. 

Benieuwd naar mijn Instagram? Kijk snel hier! Ik zou het erg fijn vinden mocht je me volgen! ;-)

Sanne Xx

9 opmerkingen: