zondag 7 juni 2015

FOOD | Culture Coffee (for donuts & more!)

Sinds enkele maanden is er een nieuwe koffiezaak opengegaan in het hartje van Antwerpen: Culture Coffee. Nee, dit is niet het zoveelste zaakje waar je je dosis cafeïne kan nuttigen (oké, dat is het wel). Maarrrrrr... ze hebben wel een erg leuke specialiteit: DONUTS! Het duurde dan ook niet lang voor ik er een bezoekje bracht. 





Ik heb niet echt een speciale liefde voor donuts, maar dat weerstond me niet om toch een mooi exemplaar uit hun toonbank te kiezen. 



Ik had mezelf voorgenomen om de oreodonut te nemen, maar helaas... die was al uitverkocht. Bummer! (Gelukkig was hij er bij een ander bezoekje wel ;-) - Zie bovenstaande foto!) Uiteindelijk ging ik voor de 'zebra', een heerlijke pure donut met witte streepjes. Natuurlijk wilde ik ook hun koffie eens proberen: een latte met slagroom en Maltesers. Yummy! Dit smaakte naar meer. 


Het is duidelijk dat ze zich richten op een jong publiek. Overal waar je kijkt zie je paletten, van de toonbank tot de tafels. I love it! Ook de prijzen vallen heel goed mee. Voor elke donut betaal je 2 euro. Als je geen echte donutfan bent, kun je natuurlijk iets anders nemen. Ze hebben ook taart, muffins, pasta, broodjes... Voor elk wat wils dus. 

Moe van al dat shoppen of gewoon toe aan een break? This is the place to be!

Sint-Katelijnevest 52
2000 Antwerpen 

Ik vraag me eigenlijk af of er nog meer adresjes in België of Nederland zijn waar je overheerlijke donuts kan eten. Dus als je zo'n adresje kent... Let me know!

Xx Sanne

9 opmerkingen:

  1. Ik ben er zaterdag gepasseerd, maar ben niet langsgeweest. Next time moet ik er zeker binnenspringen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik liep er een paar weekjes geleden ook langs, alleen jammer genoeg was hij toen gesloten. Volgende keer als ik in Antwerpen ben ga ik er zeker naar binnen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm ik krijg er honger van. Bij mijn volgende bezoekje aan Antwerpen ben ik te vinden bij Culture coffee.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yumm, ziet er lekker uit! Spring ik binnenkort eens een keertje binnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinds ik hier één keer ben geweest en er een instagram van postte eisen al mijn vriendinnen dat ik hen de weg wijs. Ik kan ondertussen geen donuts meer zien, haha! Leuke post! xo

    BeantwoordenVerwijderen