maandag 1 juni 2015

FASHION | Buffalo's are back!

Ik weet nog goed hoe ik in het zesde leerjaar absoluut hoge Buffalo's wilde hebben. Ze waren zo cool! Iedereen had ze. En na lang zuren - ze waren toen al best prijzig - had ook ik ze. Ik heb twee paar versleten en vond het achteraf bekeken mijn grootste fashion blunder aller tijden, but guess what... They're back!

Ik had het nooit gedacht, maar na de tattoo look a like kettinkjes is er weer een ander item uit de Nineties weer helemaal in: de hoge Buffalo's. Hooray voor de kleine meiden! Ik weet echter niet zo goed wat ik van deze 'nieuwe' trend moet vinden. Ik vond ze best comfy, maar tegelijk waren ze toch best zwaar aan je voeten. En eerlijk... als ik de foto's ervan terugzie, vind ik ze ook helemaal niet elegant. Nee, Ik sta nog niet meteen te springen voor deze trend. Ben jij wel helemaal into hoge Buffalo's? Dan heb ik hier een klein overzichtje voor jullie.


€ 179,95 via Zalando


€ 179,95 via Zalando


€ 179,95 via Zalando


€ 159,95 via Zalando


€ 119,00 via Sarenza


Wat vinden jullie ervan dat ze weer helemaal hip zijn? Heb je er vroeger ook gehad? 

Xx Sanne

Alle foto's behoren toe aan Zalando & Sarenza.

4 opmerkingen:

  1. Nee, deze trend laat ik even aan mij voorbij gaan.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit gedacht dat Buffalo's opnieuw mode gingen worden. Ik had ze ook toen ik 12/13 jaar was, haha :) Qua prijs zijn ze wel niet (veel) omhoog gegaan, maar toch echt prijzig voor zulke schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, inderdaad... Ik geloof dat ze toen ook al rond de 145 euro waren. Xx

      Verwijderen