maandag 29 juni 2015

A new name: The Brondette!

Don't be afraid to start over. 
It's a new chance to rebuild what you want.

It's time to make some changes... Na lang twijfelen besloot ik om mijn blognaam te veranderen in 'The Brondette'. Vanaf nu wordt alles veel persoonlijker. De naam is gebaseerd op de trending haarkleur: bronde. Ofwel bruin haar met een blonde balayage. Al heel mijn leven lang moet ik discussies aangaan met mensen over mijn haarkleur. Ben ik blond of toch eerder bruin? Vaak wordt er ook gedacht dat ik mijn haren kleur, maar dat is niet het geval. Ik heb gewoon een beetje van beide kleuren. Daarom combineerde ik brunette en blonde en kwam ik tot de naam 'The Brondette'. That's it!

Sanne Xx

2 opmerkingen:

  1. Je naam is echt superleuk! Ik heb die discussies ook al vaak moeten aangaan trouwens haha :D, ben jij echt niet mijn zus?

    BeantwoordenVerwijderen