dinsdag 8 september 2015

FOOD | There's a new hotspot in town!

Ik geniet alweer enkele dagen van mijn vrijheid, want mijn herexamens zijn voorbij! Yeayyy! Om mijn 2 weken vrijheid te vieren ging ik natuurlijk meteen de stad in om wat te shoppen en om de nieuwe hotspot eens te checken: Mirlo's



Mirlo's is een schattig zaakje in Antwerpen-Zuid (verbondstraat 1) waar je terecht kan voor een heerlijk ontbijt - of brunch voor diegenen die liever wat langer in hun bed blijven liggen -, je lekker kopje koffie of leuke spulletjes voor je interieur. Eigenares Merel Boels heeft aan alles gedacht. Het pand dat verdeeld is in twee kamers oogt zeemzoet door de mooie pastelkleuren en fleurige bloemetjes op de tafels. Dit knusse plekje is bovendien aangekleed met leuke, hippe interieurspulletjes die je kan kopen. Van een leuke letterbanner tot een kaars met opschrift 'light my fire' - hihi! - ... je kamer, kot of wat dan ook, zal net dat tikkeltje extra krijgen. 



Naast reguliere koffies kan je ook kiezen uit een koffie à la Sex and the City. Elk belangrijk personage uit de serie heeft er zijn eigen koffie. Als SATC-fan kon ik natuurlijk niet anders dan er eentje uit te kiezen. Ik koos voor Charlotte: een latte met slagroom, chocolade en oreo's! Yummy!


Wil jij deze leuke plek ook eens bezoeken?

Openingsuren
Ma: 9.00 - 16.00
Wo-Vr: 9.00 - 17.00
Za-Zo: 10.00 - 17.00


Liefs,
Sanne Xx

7 opmerkingen:

  1. Die staat sinds enkele weekjes ook op mijn to do-list (die steeds groter wordt!). Geen zin om eens een koffiebartour te doen? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker eens langsgaan! Het is er supergezellig! Haha, I'm always in for a coffee :-) xX

      Verwijderen
  2. Ooh dat ziet er daar zo gezellig uit! Ik moet echt eens alle koffiebars aandoen in Antwerpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Antwerpen heeft een heleboel leuke koffiebars! Deze is inderdaad erg gezellig! :-) Xx

      Verwijderen
  3. Hmmmm wat ziet dit er gezellig uit!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe blogpost!! Mirlo's krijgt zeker een plaatsje op mijn Antwerpse coffeebar-checklist!
    Keep on the good work!!
    groetjes xx
    http://bitsandbobsbybiancaa.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen