woensdag 16 september 2015

BEAUTY | DM droogshampoo

Op blogs kom ik geregeld reviews tegen van producten uit de Duitse drogisterij DM. Hun huismerk, Balea, is erg populair omdat de producten geschikt zijn voor een kleine portemonnee. Dat budgetvriendelijke producten niet automatisch minder goed zijn dan een duurdere variant, bewijst DM keer op keer weer. Zo ook met hun droogshampoo




Aangezien ik hele dikke, lange haren heb is het niet altijd evident om mijn haren te wassen. Nog snel even het bad in alvorens ik ergens moet zijn? Neen, dat gaat niet. Het duurt immers urennn (letterlijk) voor het droog is. Daarom is een goede droogshampoo voor mij onmisbaar. Er zijn al heel veel shampoos de revue gepasseerd, maar dé perfecte droogshampoo was voor mij onvindbaar. Ik kreeg er jeuk van, leek wel een omaatje met grijze haren of had een doffe schijn. Niet echt handig... 

Toen ik bij DM was, zag ik plots deze droogshampoo. Voor nog geen 1,50 euro kon ik deze bus niet laten staan. Voor ik het wist had ik de beste droogshampoo evah in mijn handen! Hij laat geen al te witte schijn op je haren achter, heeft geen vervelend geurtje en doet mijn haren er lekker fris uitzien. What do you want more?! 

Beoordeling: ❤ => 10/10 
Het gebeurt niet vaak dat ik een product een dikke 10 op 10 geef, maar deze droogshampoo lost al mijn verwachten in (en meer). In dit geval hoeft een budgetvriendelijk product helemaal niet onder te doen voor een duurdere variant. Vettige haren, kom maar op! 

Hebben jullie producten van Balea? 

Liefs,
Sanne Xx

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een dm droogshampoo en ik ben echt hooked, de vanilla geur is zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit jaar heb ik voor het eerst Balea-producten uitgetest en wow, die zijn zo goed! Ik wil geen andere meer haha ! De droogshampoo testte ik nog niet daarentegen. Lijkt me een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen