woensdag 30 september 2015

BEAUTY | Marc Jacobs Decadence

Onlangs bracht Marc Jacobs een nieuw parfum uit: Decadence. Zoals de naam al doet vermoeden staat alles in het teken van decadentie en luxe.

© Bellomag



Adriana Lima is het gezicht van deze nieuwe geur en dat is niet het enige wat adembenemend is. Heb je het design van het flesje al eens bekeken? De blauwe flacon is omgetoverd tot een handtas, afgewerkt met leder en een gouden gesp. Alleen daarom al zou ik dit parfum aan mijn stash willen toevoegen. 

Ici Paris XL omschrijft de geur als fascinerend "met een zwoele top van sappige, Italiaanse pruim, goudkleurig saffraan en fluweelzacht iris. Het hart is een boeket van kostbare Bulgaarse roos dat zich vermengt met weelderige iriswortel en romige nuances van jasmijn sambac. Sexy vloeibaar amber, bedwelmend vetiver en warm papyrushout ontwikkelen zich in de basis tot een signatuur van geraffineerde luxe." 
Voor wie dit, net zoals voor mij, Chinees klinkt, is er maar één oplossing: ruiken! Ik ging naar Ici Paris XL en probeerde de geur. Stiekem hoopte ik dat hij fantastisch zou ruiken. En ja hoor... I loved it! Hij staat bovenaan mijn wish list! 

Als ik dan toch een nadeel mag noemen, dan is het jammer genoeg de prijs. Voor 30 ml tel je zo'n 60 euro neer.


Liefs, 
Sanne Xx

2 opmerkingen: