zaterdag 26 september 2015

FOOD | London candy

Zoals jullie wel weten was ik vorige maand in Londen. Als food lover heb ik er heerlijk gegeten en kon ik het niet laten om wat London candy in te slaan. Zoals je zal merken heb ik een lichte voorkeur voor chocolade :-) 





Toen ik alles bij elkaar had gelegd, viel het me op dat ik best wel wat gekocht had. Ik moest de foto een aantal keer opnieuw maken omdat ik telkens weer iets vergeten was. Oooops! Kleurrijk boeltje, niet? Zoals je kan zien zijn niet alle producten uitsluitend in Londen verkrijgbaar, maar de meest dingen kocht ik voor een goede deal en kon ik dus echt niet laten liggen :-)



Chocolate overdose! 

Ja, ik kan niet ontkennen dat ik een zwak heb voor chocolade.
  • KitKat Orange: Het eerste wat ik kocht was KitKat met appelsiensmaak. Het is verrassend lekker! Zelfs zo lekker dat ik moet bekennen dat ze al allemaal op zijn. Mag ik dit even goed praten door te vermelden dat ik er 2 aan mijn moeder heb afgestaan?! Sweet huh?! :-)
  • KitKat Crunchy Peanut Butter: Oké, deze vind je ook gewoon bij ons, maar ik vind het zoooo lekker! 
  • ToffeeCrisp: Deze kende ik nog niet. Zoals de naam al doet vermoeden is het een koekje met karamel en gepofte rijs. Zeker een aanrader. 
  • Boost: Van deze candy bar had ik al veel goeds gehoord. Ik startte dan ook een zoektocht naar deze reep. Een zoektocht die niet lang duurde, want ze verkopen hem haast overal. Het is inderdaad geen slechte bar. Hij bestaat uit verschillende structuren en bevat ook weer karamel. Hmmm 
  • Crunchie: Ondanks ook deze weer met karamel is, vind ik het ontzettend vies. De structuur is helemaal niet fijn. Het is alsof je op een suikerstaaf zit te knabbelen. Urgh!
  • Cadbury Dairy Milk Oreo: Deze wilde ik gewoon proberen omdat hij wel erg hard leek op de bekende Oreo-reep van Milka. En ja hoor, het is eigenlijk dezelfde. 
  • Twirl: Weer een koekje met karamel. Oeps!
  • Tripple Chocolate Cookies: Dit zijn glutenvrije koekjes van Tesco. Zeker een aanrader als je een  glutenallergie hebt. Ze zijn onweerstaanbaar!
  • Graze Chocolate Prettzle Dippers: Do I need to say more? 
  • Maltesers Malty Chocolate drink: Dit zag er in eerste instantie erg leuk uit. Helaas valt de smaak tegen. Maar van een chocolademelk in poedervorm kun je ook natuurlijk niet zo heel veel verwachten. Bummer

Kettle Chips


Ik ben verzot op kettle cooked chips. Mijn favoriet is de pittige smaak sweet chilli & sour cream. Hier heb ik dan ook een paar zakjes van gekocht. Daarnaast nam ik ook een 'gezondere' variant van de sweet chilli, maar die vind ik niet lekker. Ik probeerde ook hun groetenchips: nooit meer! Het ziet er niet alleen vies uit (zwarte chips!), het smaakt ook vreemd. Tot slot was de  mature cheddar & red onion was in de reclame, dus die nam ik ook maar. 


My 'healthy' stash

Dan rest ons nog de ietwat 'gezondere' koekjes... 
  • Bounce: Deze 2 energieballetjes heb ik nog niet geprobeerd. 
  • Weetabix: Dit zijn een soort koekjes die je in melk moet doen. Zo krijg je binnen de kortste keren een havermoutpapje. Helaas valt de smaak erg tegen. 
  • Eat Natural: Deze vind je natuurlijk ook weer overal. Mijn favoriet is almond & apricot. Ik vond er echter ook peanut & popcorn, een smaakje dat ik nog niet kende. 

Welke producten heb je al eens geprobeerd of zou je eens willen proberen? 

Liefs,
Sanne Xx

3 opmerkingen:

  1. Super leuk!! Vooral die kit-kat's, ben ik érg benieuwd naar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die chocolade allemaal :)
    Toen ik in Londen was, heb ik ook een hele voorraad Bounce balls ingeslagen. Een bodempje vol in winkelmandje van Wholefoods, haha.

    BeantwoordenVerwijderen