maandag 19 oktober 2015

FASHION | Triangl bikini

'Zou je graag een Triangl bikini willen uitzoeken?' Deze vraag kreeg ik van een PR-medewerkster van Triangl Swimwear. Mijn eerste gedachte: 'Say what?!', alsof ik dat niet zou willen! Ik bezocht vliegensvlug de website en zocht er een leuk setje uit! 




Het Australische merk is zeer bekend bij bloggers over de hele wereld. Ze staan bekend voor hun kleurrijke bikini's met een ietwat gek stofje, neopreen. 

De maten kiezen
Neopreen is hetzelfde materiaal als dat van een wetsuit, wat ervoor zorgt dat de bikini's niet zo rekbaar zijn als andere merken. Nadat ik mijn bikini had uitgezocht (Poppy - Flamingo Fling), waar ik overigens niet zo heel erg lang over moest nadenken, kwam dan ook de moeilijkste opdracht: de juiste maten uitzoeken! Bij Triangl kun je zowel de maat van je bovenstuk als van het broekje kiezen, wat voor mij een must is! Ik ben namelijk vrij smal vanboven en ben niet gezegend met een volle boezem. Alsof dat al geen goede service is, kun je naast small ook kiezen uit small + en small ++. Een gewone small is voor meisjes met een B-cup, small + voor een C-D cup en small ++ voor een D-DD cup. Als je door het bos de bomen echt niet meer kan zien, dan kun je nog altijd de life chat raadplegen. Een Triangl-medewerker gaat dan samen met jou op zoek naar de perfecte maten!

Ik wilde er natuurlijk vrij zeker van zijn dat de bikini mij zou passen. Na het bekijken van enkele reviews, kwam ik al snel tot de conclusie dat je, door het neopreenstofje, een maatje groter moet nemen wat het broekje betreft. Normaal gezien heb ik maat XS-S, dus ging ik voor de zekerheid voor maat M. Bij het topje heb ik erg lang getwijfeld. Ik heb normaal een 70A, wat in Amerika overeen zou komen met een 32A. Doordat de cups van het model dat ik koos voorgevormd zijn én doordat ik geen volle boezem heb, koos ik voor maat XS. Ik was erg benieuwd of ik wel de goede keuzes gemaakt had. 

Exact een week later (vandaag!) - nadat ik contact had met Triangl -, kreeg ik de bikini aan. Ik kon hem niet snel genoeg passen. Wat bleek? Het is alsof de bikini speciaal op mijn maat gemaakt is! Hij past perfect! Yeayyyy! Het stofje vind ik ook erg fijn én het broekje bedekt mooi mijn hele achterste. What do I need more?! Ik ben er helemaal weg van!! 


Deze bikini wordt geleverd in een zwarte doos. Het is de bedoeling dat je hem erin bewaart. De cups zijn, zoals ik al zei, voorgevormd en mogen daarom niet 'geplet' worden. 

Prijs
Deze bikini kost 89 dollar, wat met de huidige wisselkoers zo'n 78,50 euro is. Daarnaast moet je nog eens rekenen op 20 dollar (18 euro verzendingskosten). Dat maakt een totaal van 109 dollar of 96,50 euro. Ondanks ik de bikini's prachtig vind, zou ik ze (als ik ze nog nooit gepast/gevoeld/gezien had) zelf niet online besteld hebben aangezien het toch altijd een risico is met de maten. Als je hem dan nog eens zou moeten terugsturen, dan wordt de bikini wel erg duur. 

Triangl bikini's worden op andere websites wel goedkoper aangeboden, maar deze zijn meestal fake, wat zich vertaalt in slechtere kwaliteit. Daarom raadt Triangl aan om de bikini's via hun eigen website: www.triangl.com te bestellen. Alleen zo ben je er zeker van dat je een authentiek exemplaar krijgt. 

Ik kan haast niet wachten om het zwembad in te duiken! Dank u Triangl! 

Liefs,
Sanne Xx

12 opmerkingen:

  1. Zo'n mooie bikini! Je hebt een goede keuze gemaakt ;) en super dat de maten ook gepast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Gelukkig past hij perfect! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie bikini! Ik wil ook graag eentje bestellen maar heb wat schrik met de maten.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, met de maten is het even wat uitkijken.. Zoals ik al zei, best het broekje een maat groter nemen! Xx

      Verwijderen
  4. Wauw, super leuk dat je een bikini mocht uitkiezen! Zelf stond hij ook hoog op mijn wishlist voor deze zomer, maar jammer genoeg is het er niet van gekomen om hem te bestellen. Jij bent nu al klaar voor de volgende zomer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, laat de zon maar komen! Echt jammer dat het nu zo fris is, want ik wil hem doodgraag aandoen :D Xx

      Verwijderen
  5. Wat gaaf dat je er eentje uit mocht zoeken en je hebt ook meteen de leukste gekozen haha. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die bikini's echt zo mooi! Jammergenoeg hebben ze mijn specifieke maat van bovenstukje niet en daarom durf ik niet te bestellen ... Hopelijk komen ze ooit in winkels te liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, dat is wel lastig. Voor mij was het ook even zoeken, maar hij past gelukkig perfect :-) Xx

      Verwijderen