vrijdag 30 oktober 2015

FASHION| My guilty pleasure: K3 zoekt K3

Het is vrijdag en dat betekent dat het vanavond tijd is voor mijn guilty pleasure... K3 zoekt K3! Ofwel... luidop meebrullen met de nummers die je na 12 jaar nog steeds uit je hoofd kent. 100x tot de conclusie komen dat je de oude K3 toch gaat missen om daarna nog eens 10x te zuchten dat het toch nooit meer hetzelfde zal zijn om vervolgens weer mee te duimen dat je favoriet door mag naar de volgende ronde, maar vooral... de outfits van Josje bewonderen! 


Als modeliefhebber ben ik een grote fan van Josje. Ik ben helemaal weg van haar stijl. De ene keer vertoont ze zich in een schattig jurkje om de andere keer uit te pakken met een statement outfit met hoog rock 'n rock gehalte. I love her! Ik bundelde enkele outfits die ze tijdens de zoektocht naar de nieuwe K3 aanhad. 

Beginnen doen we natuurlijk met de Balmain-jurk van vorige week! Pas op 5 november ligt de collectie die Balmain voor H&M maakte in de winkel, maar Josje droeg al een stuk uit de collectie. De jurk zal zo'n 449 euro kosten. - Waarom ben ik maar een arme student?! - 

De volgende outfit deed me aan Miley Cyrus denken. Ik vermoed dat de buns er voor iets tussenzitten ;-) 

Lekker stoer met een attitude-shirt!

 Hoe mooi is dit heerlijk romantische jurkje?!


Ze straalt zelfs in een simpele jeans met t-shirt en sneakers...

Eén van de laatste trends... the bow

Afsluiten doen we met nog een topper: het jeanshemd met truitje. Zo cute!

Check ook de achterkant! Die laagjes! Een outfit to die for
© VTM
Goed werk van de stylisten! 

Kijken jullie ook K3 zoekt K3? Wie mag van jullie de nieuwe K3 worden? 

Liefs,
Sanne Xx

2 opmerkingen:

  1. Hihi en vergeet vooral haar outfit van gisteravond niet met die beertjes! Ik ben ook fan van haar kledingstijl! Go Josje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja! Geweldig! :D Het zag er me nu wel niet bepaald comfortabel uit :-) Xx

      Verwijderen