maandag 7 maart 2016

BEAUTY | Moschino Fresh

Elk jaar is er wel een parfumflesje dat je hart sneller doet slaan. Vorig jaar was dat Decadence van Marc Jacobs dat eruit zag als een leuk tasje. Dit jaar pakt Moschino uit met een échte eye catcher... Fresh Couture!

© Freak Deluxe



Moschino's nieuwste au de toilette, Fresh Couture, ziet eruit als een typisch schoonmaakmiddeltje om ramen mee te poetsen in de welbekende spuitbus. Het parfum ziet er zelfs blauw uit. Hoe awesome is dat?! Het enige verschil is natuurlijk dat het niet naar schoonmaakmiddel ruikt. De geur zou redelijk fris en bloemachtig zijn, maar ik heb hem nog niet geroken. But hey, can you blame me als ik deze au de toilette enkel omwille van het flesje zou kopen? ;-) 

Gezicht van de campagne is Linda Evangelista. Bewonder haar in onderstaand promotiefilmpje.


Liefs,
Sanne Xx

4 opmerkingen:

  1. Ik ben zo benieuwd naar deze geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha :D Om eerlijk te zijn zou ik dit parfum net niet willen omwille van het design, maar origineel zijn ze alleszins wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, gek hoe smaken zo kunnen verschillen. Ik vind het design helemaal geweldig! :D Xx

      Verwijderen