donderdag 26 mei 2016

FASHION | KENZO X H&M

Elk jaar kijk ik uit naar de samenwerking van H&M met een bekend merk. Gisteren maakten ze hun nieuwste collaboration bekend: KENZO X H&M! 
© London The Inside


Say what??!! Eén van mijn favoriete merken mag dit jaar de fakkel overnemen van Balmain. De collectie van Kenzo-ontwerpers Carol Lim en Humberto Leon zal vanaf 3 november in 250 filialen wereldwijd verkocht worden. Het is echter nog wachten tot midden oktober alvorens we een blik op de collectie kunnen werpen. Ik ben alvast benieuwd welke modellen H&M nu zal kunnen strikken. Zouden ze Kendall kunnen overtreffen?

Vorig jaar stond ik ontzettend lang in de virtuele wachtrij op de website van H&M en ontliep ik zo de kans om mijn favoriete stukken te bemachtigen. Toen ik de winkel in Antwerpen passeerde, kon ik toch nog iets in handen krijgen (letterlijk!). Mijn buit kun je hier bekijken. Dit jaar denk ik maar eens aan de winkel zelf aan te schuiven, want deze samenwerking wil ik écht niet missen!

Ben jij benieuwd naar deze collectie? Of vind je zulke samenwerkingen maar niets?

Liefs,
Sanne

1 opmerking:

  1. Ik kan echt niet wachten op deze collectie, ik ben zo benieuwd!
    Please check out my new fashion inspiration blog: tfmbe.blogspot.com
    Thanks! x

    BeantwoordenVerwijderen