dinsdag 21 juli 2015

OTHERS | 1K followers on Instagram + giveaway

Yeayyy! Sinds enkele dagen heb ik 1K followers op Instagram! Ik wilde deze innie minnie mijlpaal niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom heb ik een leuke winactie voor jullie... De Michael Kors sporty lip and nail duo collection




Dit Michael Kors setje bestaat uit:

Nagellak - Gossip
Witte nagellak is tijdens de zomer een echte must have! Het staat leuk en doet je handen bruiner lijken. Als je er nog geen in je bezit hebt is dit je kans om er eentje te winnen!

Lipgloss - Muse
Daarnaast bevat het setje een nude lipgloss met een shimmertoets waardoor je lippen net dat tikkeltje extra krijgen.

Wil jij graag kans maken op deze set? Lees dan snel wat je moet doen!
Ga naar mijn Instagrampagina (hier!) en...

  1. Follow me
  2. Repost bovenstaande foto (of een van mijn andere foto's)
  3. Gebruik #thebrondettegiveaway
De winnaar wordt op 1 augustus bekend gemaakt! *Deze wedstrijd is verlopen*

Success! 

Liefs,
Sanne Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten