donderdag 16 juli 2015

OTHERS | Vakantie en een job

Het is vakantie, dus extra veel tijd om te bloggen... dacht ik! Niet dus! 

© wildings-newport


De zomervakantie staat voor mij gelijk aan vakantiewerk. Al 7 jaar lang ben ik in de maanden juli of augustus te vinden in het cosmeticabedrijf Estée Lauder. Ik kan je zeggen dat het écht een heel leuke studentenjob is. Elke dag bijvoorbeeld meer dan 10 000 foundations van M.A.C. in je handen krijgen, de nieuwste producten ontdekken... I like it! Ik doe wel bandwerk, maar het is echt niet zo erg als er vaak gedacht wordt. Elk uur doe je een andere taak, dus het is niet zo eentonig. Doordat ik er al enkele jaren werk, ken ik ook een aantal van de andere jobstudenten. Dat maakt het alleen maar extra gezellig. Daarnaast verdient het goed énnnnn.... Ik krijg een fikse korting (lees 75%) korting in hun winkel. Daar vind je niet enkel producten van het merk Estée Lauder. Het bedrijf maakt eveneens producten voor merken als M.A.C., Clinique, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Bobbi Brown, etc. Nu weet je dus waarom ik er zo graag werk! Ha! Het enige nadeel is dat ik niet veel vrije tijd heb. Ik werk in ploegen, dus van 6.00u - 14.00u of van 14.00u - 22.00u, maar dat neem ik er maar al te graag bij! Even wat minder bloggen dus, maar wel weer een mooi centje en wat cosmeticaproducten rijker! 

Doen jullie vakantiewerk? 

Xx Sanne


Doordat ik mijn blognaam veranderd heb, moet ik terug van 0 beginnen wat het aantal volgers op Bloglovin' betreft. Wil je graag op de hoogte blijven van mijn posts? Volg me dan! I will be very happy if you do that!



4 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je daar werkt! Ik wist niet dat ze ook voor Tommy Hilfiger, MAC enzo werkten!
    Veel plezier nop op je vakantiejob! Ik doe er geen momenteel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, velen denken dat het echt enkel Estée Lauder-producten zijn, maar dat is niet zo :D Xx

      Verwijderen
  2. Wat leuk van je job! Ik ga je gelijk weer even opnieuw volgen!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen