woensdag 1 april 2015

BEAUTY | 30 Days Crunch Challenge

Iedereen kent ze wel... de 30 day challenges. Meer dan 65 000 mensen zijn vandaag, op 1 april begonnen met de 30 Days Crunch Challenge en neen, dat is geen grap! Ik ben één van hen. In 30 dagen (oké, af en toe hebben we een rustdag!) proberen we ons lichaam Summer proof te maken. Het is de bedoeling dat je met 20 crunches start en daar elke dag 5 crunches bij doet. Op het einde van deze 30 day challenge, ben je in staat om met gemak 135 crunches na elkaar te doen (beest!). Ik ben benieuwd!


Voel jij je al aangesproken? Haal dan je sport outfit maar uit de kast en lees snel verder! 


Hier is alvast je trainingsschema:


Ik ben er niet van overtuigd dat dit programma mij er bikini proof zal doen uitzien. Daarom pas ik mijn trainingen wat aan. Ik combineer de 30 Day Crunch Challenge met de 30 Day Ab Challenge van de website 30dayfitnesschallenges.com. Dat programma ziet er als volgt uit: 


Naast crunches doe ik dus ook sit ups, leg raises en (mijn favoriet) de plank. Ik ben al iet of wat sportief, dus hou ik me gewoon aan de crunch challenge en doe ik daar de andere oefeningen (sit ups, leg rasse en plank) van de ab challenge bij. Bovendien wil ik ook twee keer per week buiten rennen of crosstrainen, zoals ik altijd doe.

Oké, mooi voornemens! Maar ook hierdoor zal mijn lichaam geen Cara Delevingne-achtige vormen aannemen. Ik probeer daarom ook wat op mijn voeding te letten. Zo ga ik door de week extra gezond proberen te eten en zijn mijn weekends er om te cheaten. Dat probeer ik eigenlijk altijd te doen, maar ik moet bekennen dat ik door de week ook wel eens durf cheaten. Daar probeer ik dus deze maand komaf mee te maken. 

Let's do this!! 

Doe jij mee met de 30 day challenge? 
Mijn MacBook is nog niet overtuigd.. Hij maakt van crunches liever brunches (I understand)!

Xx Sanne

4 opmerkingen:

  1. Haha van crunches brunches, ik vind het wel een goede uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes! Ik ga ook aan zoiets beginnen, maar dan in combinatie met armspieren :)

    BeantwoordenVerwijderen