zondag 26 april 2015

BEAUTY | Nina Ricci - l'Extase

Vorige week zat het nieuwste parfum van Nina Ricci in mijn brievenbus: l'Extase. Ik stond meteen te popelen om aan deze verleidelijke geur te sniffen!



Damn! Wat heeft Leatitia Casta op haar 37ste nog een prachtig lichaam! Maar oké... het parfum! Alles aan deze nieuwe fragrance lijkt een duidelijk doel voor ogen te hebben: verleiden! Ik verwacht dus al een ietwat zoetere geur met pittige accenten. Mijn nieuwsgierigheid wordt nog groter...



Het mauve flesje straalt alvast één en al verleiding uit. Het zit in een classy witte verpakking. Zeer mooi! De geur bestaat uit rozen, roze peper, muskus, Siamese benzoïne, ceder uit Virginia en een subtiele geur van amber en muskus. En geloof me... dat ruikt heerlijk! De geur blijft bovendien de hele dag heerlijk ruiken. Het parfum is precies zoals ik het verwacht had. Op en top vrouwelijk, verleidelijk! 

Wanneer het exact in de winkel komt en hoeveel het zal kosten, kan ik echter nog niet vertellen. Aangezien de campagne nog niet zo lang gelanceerd is, zal het wellicht binnenkort te verkrijgen zijn. 

Sanne Xx

6 opmerkingen:

  1. Die parfum klinkt zalig! Zo leuk dat het heel de dag blijft hangen. Eens in de winkel voor mezelf gaan ruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi! Ja, dat parfum ruikt echt lekker! Xx

      Verwijderen
  2. Nina Ricci parfum is zooo heerlijk. Ben al aan het zoveelste flesje Ricci Ricci bezig. Ik ga deze zeker eens checken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, deze is super lekker. Je moet hem zeker eens proberen! Xx

      Verwijderen