vrijdag 10 april 2015

FOOD | Twix Cappuccino & mini kroepoek

'Food & fashion is all I need' is niet voor niets mijn persoonlijke quote. Ik hou van eten! Ik beschouw het als een hobby. Mijn voetjes beginnen dan ook spontaan te trappelen als ik iets nieuws zie. Dat gebeurde ook bij ... de Twix Cappuccino limited edition

I used to be a coffee addict, maar als ex-addict gaat mijn hart toch nog altijd 10x sneller slaan als ik iets met koffiesmaak zie. Ik was dan ook razend enthousiast toen ik deze nieuwe Twix met cappuccinosmaak zag! Maarrrrr... eerst foto's nemen en dan pas eten! - blogger rule - Oké, vlug dan!






Deze limited edition lijkt qua verpakking niet zo heel erg te verschillen van de normale Twix, maar het woord 'cappuccino' sprong me meteen in het oog. Net zoals de normale Twix, zitten ook hier 2 koekjes in.



Het belangrijkste.... de smaak! Smaakt het echt naar cappuccino? Ja! Maar de smaak komt slechts heel zacht door. Dat mocht voor mij iets straffer. Nu lijkt het alsof je een vreemde, normale Twix aan het eten bent. Jammer dus. Voor een keertje was hij leuk, maar ik zou het geen tweede keer meer kopen. Zonde van de calorieën: 114 voor 1 stokje, dus als je het hele pakje opeet (ik kan nooit maar eentje nemen) zit je aan 228 Kcal. Dan kan je beter een echte cappuccino nemen :-)

Mijn oordeel: => 6/10

Dan iets anders wat ik in de Nederlandse supermarkt zag! Een grote zak met 7 kleine pakjes kroepoek van Conimex


Deze zak bevat 7 mini kroepoekjes in 3 verschillende smaken: 2x bali, 3x naturel en 2x cassave. Dankzij deze zak heb ik eigenlijk 2 kroepoeks geproefd die ik normaal gezien niet zou nemen, namelijk bali en cassave... en ik kan zeggen dat het me erg goed bevalt! Het leuke aan deze zakjes is dat ze allemaal rond de 100 Kcal zitten. Lekker onschuldig snacken dus! Ik ben fan! 


Eén nadeel: ik weet niet of je de zakjes ook in België kan kopen.  Maar ach, dan kun je nog altijd een grote zak nemen :D 

Mijn oordeel: ❤ => 8/10

Zouden jullie één van deze twee dingen proberen? 

Xx Sanne

14 opmerkingen: