zondag 19 april 2015

FASHION | Spring proof outfit

Vorige week konden we even genieten van een lekker warm zomers weertje. Heerlijk! Omdat het bovendien ook rokjesdag was, was er geen enkel excuus meer om geen rok uit de kast te halen. 



Benieuwd waar ik deze outfit kocht? Lees dan snel verder...




Ondanks het 25°C beloofde te worden, was het in de voormiddag toch nog redelijk fris. Daarom koos ik voor een blouse met halflange mouwen om dat lichtje briesje toch tegen te houden.

Blouse Only, € 26,95
Deze donkerblauwe blouse met fleurige bloemenprint kocht ik bij Only. Het is een heel luchtig stofje waardoor het ideaal is voor een ietwat warmere dag. Ik heb het wat pofferig over mijn rokje gehangen voor een speelser effect. (Buy it!)

Rokje Bershka, € 19,99
Het zwarte rokje kocht ik onlangs bij Bershka. Je ziet het niet zo goed op de foto, maar het is eentje met een zwart lint in dat je vooraan in een strikje kan knopen. Het geeft een extra vrouwelijke touch aan het geheel. Zoals je kan zien is het een high waist skirt, perfect als je een slanke taille hebt zoals ik omdat net daar het accent komt op te liggen. (Buy it!)

High waist skirts in een effe kleur zoals zwart kan je voor een iets zakelijkere look best kopiëren met een top in een effe kleur. Zwart en wit geeft al snel een secretaresse look.

Zonnebril Primark, €2,50
Deze zonnebril met tijgerprint kocht ik in de Primark. Het is altijd leuk om goedkope, maar toffe zonnebrillen in je collectie te hebben.

Tas Fiorelli, € 79,00
Vorige week kocht ik deze bruine handtas van Fiorelli. De tas is opgedeeld in 4 vakken, wat ik niet gewoon ben, maar het is best wel handig. Je hebt 2 grotere vakken en 2 kleintjes. De kleintjes zijn echt ideaal om mijn lippenbalsem of iPhone in te bewaren. Zo heb ik ze meteen bij de hand zonder heel mijn tas overhoop te halen.  (Buy it!)


Hebben jullie deze lente al een rokje of jurkje aangehad? Het mag echt wel weer wat warmer worden!! 

Sanne Xx

9 opmerkingen: