vrijdag 24 april 2015

OTHERS | Hé het is oké...

De 'hé het is oké'-rubriekjes in tijdschriften vind ik altijd geweldig! Het is fijn te weten dat je niet de enige bent die wel eens domme dingen doet en ze toveren dan ook keer op keer een glimlach op mijn gezicht. Ik kom ze ook vaker tegen op blogs, dus heb ik de afgelopen dagen eens nagedacht over mogelijke 'Hé het is oké's' die van toepassing zijn op mezelf. Here we go!





Hé het is oké...
♥ om je waterkoker bijna helemaal te vullen omdat je bang bent dat je anders te weinig hebt voor je heerlijk kopje thee.

♥ om de hele dag met een liedje in je hoofd te zitten, maar de songtekst op het einde van de dag eigenlijk nog steeds niet te kennen. - You got that James Dean, day dream look in your eyes. And I got that lalalalala thing that you like! -

♥ om op no make-up days toch nog je mascara boven te halen. Geef toe... je ziet er toch echt wel veel beter uit mét. En wat zijn die paar wimperstreeltjes nu?

♥ om in het restaurant altijd te veel te bestellen omdat je bang bent dat je achteraf nog honger hebt. - ogen die groter zijn dan je mond enzo... -

♥ om tijdens het eten steevast een plaatsje te bewaren voor het dessert. - Ik heb écht genoeg! Waar is die chocolademousse?! -

♥ om een vreugdedansje te doen wanneer je een broekmaat kleiner aan krijgt, ook al weet je dat het merk iets groter uitvalt.

♥ om een to-do-list te maken waar je uiteindelijk toch maar één dingetje echt van doet. - Het idee was mooi om zoveel werk te verrichten. Toch?! -


Herken je er iets van jezelf in? Let me know!

Xx Sanne

8 opmerkingen:

  1. "om een vreugdedansje te doen wanneer je een broekmaat kleiner aan krijgt, ook al weet je dat het merk iets groter uitvalt." Komt me bekend voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Heb er erg om moeten lachen want het is allemaal best herkenbaar, vooral dat dessert puntje, waar is die chocolademousse? haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! :-) Ja, er is altijd plek voor dessert hé ;-) Xx

      Verwijderen
  3. Haha, zo herkenbaar! Ook mijn ogen zijn soms groter dan mijn mond!

    BeantwoordenVerwijderen