woensdag 8 april 2015

OTHERS | Instagram & ergernissen

Ik en Instagram zijn onafscheidelijk. Ik breng dan ook meerdere keren per dag een bezoekje. It's my favourite social media so far! Toch heb ik, net zoals in elke goede relatie, enkele ergernisjes!




1. You damn background!
Je kent het wel. Je hebt een leuke foto genomen en deelt deze met de wereld. Wanneer je je Instagram wall bekijkt, merk je echter dat deze oh zo leuke foto niet bij de rest van je collectie past! Noooooo! Deleten of laten staan? -hmmmm.

2. Likes?!
De foto die je zo leuk vond, haalt maar een aantal likes. Damn!

3. Spionage
Iedereen heeft wel zulke volgers... mensen die niet actief zijn op Instagram. Althans... dat lijkt zo! Ondertussen gaan ze al hun volgers af en bekijken ze elke foto die verspreid wordt zonder ook maar één ding te liken. No big deal, maarrrrr je hebt er ook die dan nog eens 0 personen volgen om ze vervolgens allemaal op te zoeken en nooit 2x op een foto te klikken - men moest maar eens weten dat je eigenlijk toch wel actie bent! - Creeps!

4. Love trouble
Oh jee.. like die ene hottie toch maar niet! Je liefje gluurt soms mee! Oepssss!

5. Too late!
Je neemt een leuke foto, maar deelt hem pas later. Net wanneer je dat wil doen, zie je dat iemand anders eenzelfde foto heeft geplaatst! Noooooo! 


Oké, oké... dit waren enkele ergernissen, maar ik zou geen dag zonder kunnen! Zijn jullie ook zo verslaafd aan Instagram? Of vind je Facebook, Twitter.... leuker? 

Xx Sanne

20 opmerkingen:

  1. Haha leuk artikel, sommige dingen zijn wel herkenbaar. Ook leuk geschreven <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje. Instagram is eigenlijk ook mijn favoriete social media kanaal. En dat die ene 'oh zo leuke foto' eigenlijk niet in je feed past... Ja, dat is herkenbaar, maar ach, dat maakt het juist ook wel weer levendig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal waar! Het is leuk als je instagram feed er netjes uitziet, maar ach... je geeft er eigenlijk je leven bloot en dat is nu eenmaal ook niet helemaal perfect, toch?! Xx

      Verwijderen
  3. Haha, grappig lijstje! Instagram is het enige medium dat ik fanatiek gebruik. Heerlijk om inspiratie op te doen en mooie dingen te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik kan er ook urennnn op rondkijken :D Xx

      Verwijderen
  4. Haha, leuk geschreven! Ik herken wel wat dingen ja. Ik vind Instagram echt het leukste social media kanaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind instagram veel leuker dan facebook en twitter, al begin ik die laatste weer steeds vaker te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk geschreven en enorm herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha nummer vijf heb je al bij mij meegemaakt waarschijnlijk :D. Met die paaseitjes onder andere, sorryyyy! ^^

    BeantwoordenVerwijderen