zondag 28 december 2014

BEAUTY | Rituals X-mas gifts

Kerstmis is alweer voorbij! Op naar nieuwjaar! Ik kan je vertellen dat ik al een aantal zeer gezellige dagen achter de rug heb. Woensdag en donderdag was er een overvloed aan eten en was het wrapping time! Ik heb een heleboel leuke cadeautjes gekregen zoals cadeaubonnen, lots & lots of chocolate, een armbandje, schoonheidsproducten... Van enkele dingetjes zal ik wel een review doen. Vandaag wil ik jullie enkele producten van Rituals laten zien. Ik ben alvast razend enthousiast over dit merk. (Lees: ik ben verslaafd aan hun foaming shower gel!!)


Ik kreeg 3 leuke producten uit het Rituals programma die ik nog nooit gekocht heb. Van links naar rechts: Spring Garden Candle, Hammam massage-olie, Brightening Face Exfoliator.


1) Spring Garden Candle - € 17,50
Dit is een zuiverende kaars die maar liefst 50 uur brandt. Het is een combinatie van een zoete, aardachtige geur van vetiver en de frisse geur van salie. (Voor diegenen die, net zoals ik, niet weten wat vetiver is... Het is een grassoort afkomstig uit India. Zo, weten jullie dat ook weer!) Dit ruikt echt heerlijk! Door het simpele design past dit prachtig geurtje in elk interieur.



2) Hammam massage-olie - € 13,50
Bij het krijgen van dit flesje kon ik niet snel genoeg het dopje er afdraaien om de geur te ruiken. Het is een arganolie met eucaplyptus. De arganolie zorgt ervoor dat je huid gerevitaliseerd wordt, terwijl de eucalyptus een verwarmende functie heeft. Wees gerust... de eucalyptus is zeker niet overheersend. Je ruikt eerder een subtiele munttoets. Ik kan niet wachten om deze olie uit te proberen!



3) Brightening Face Exfoliator - € 12,50
Ik was al lang op zoek naar een nieuwe gezichtsscrub. Ik was dan ook zeer blij toen ik deze kreeg. De scrub bevat lotusbloem en moringa-extract. Moringa is een boom die bekend staat om zijn medicinale toepassingen. Zo ongeduldig als ik soms kan zijn, heb ik de scrub gisteren al meteen gebruikt. Je moet hem aanbrengen op een vochtige huid en vervolgens zachtjes inmasseren. De fijne korreltjes maakten me helemaal zen. Daarna spoel je het gewoon weer af met lauw water. Het resultaat: een zachte, lekker geurende huid.


Naast deze leuke 3 producten, kreeg ik ook 2 flesjes foaming shower gel: Yogi Flow en Happy Buddha. Deze laatste blijft mijn absolute favoriet!


Dit waren mijn Rituals X-mas gifts. Ik ben superblij met mijn 3 nieuwe aanwinsten. Wat is jullie favoriete Rituals product?

Xx Amélie

11 opmerkingen:

  1. Oeh Rituals producten zijn super fijn! Ik heb dit jaar toevallig de T'ai Chi showergel gekregen voor kerst. Leuke foto's heb je gemaakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Ja, ik ben razend enthousiast over deze nieuwe producten! Die shower gel heb ik nog niet geprobeerd, maar hij zal wellicht ook heerlijk zijn.

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk merk blijft dit toch, echt een cadeautje om te krijgen altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik krijg het graag cadeau en geef het ook soms als geschenk :) Hun geschenkboxen zijn erg leuk. Xx

      Verwijderen
  3. Rituals heeft altijd zo'n leuke dingetjes. Die kaars lijkt me zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik ga de kaars vanavond eens proberen :) Xx

      Verwijderen
  4. Wat een leuke items heb je gekregen, mijn eerste gedachte bij de kaars was dat hij best prijzig was, maar voor een kaars die 50 uur brand is het helemaal niet veel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kaars is inderdaad wat prijzig, maar je hebt er wel lang plezier aan :D Xx

      Verwijderen
  5. Wauw ik vind de kaars echt heel erg mooi, juist omdat het zo super simpel is.
    Wel aan de prijzige kant, maar als ie dan echt zo veel uur brand dan valt het ook wel weer mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het simpele desing ook helemaal geweldig. Xx

      Verwijderen
  6. Rituals is echt heerlijk! De spring garden kaars lijkt me zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen