woensdag 17 december 2014

OTHERS | Christomize your phone!

Nog 1 week en 1 dag en het is Kerst! Hoog tijd dus om je smartphone in een nieuw jasje te steken! Ik spoorde Pinterest af (alsof ik dat niet dagelijks doe), op zoek naar leuke achtergronden voor mijn iPhone. Deze deel ik graag met jullie! Dus... Go christomize your phone with these adorable backgrounds & feel the Christmas spirit!







Which one is your favorite? 

Xx Amélie

P.S. Moest je er eentje willen gebruiken, maar is de kwaliteit niet goed? Dan kun je altijd zoeken op Pinterest. Mocht je hem niet meteen vinden, dan kun je me ook altijd mailen en stuur ik het je door.        

 larmoiredamelie@hotmail.com

4 opmerkingen:

  1. Die tweede, met het 'Noorse' motief, is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooo, superleuke post! Ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe achtergrondjes! De voorlaatste is heel erg leuk^^.

    BeantwoordenVerwijderen