maandag 22 december 2014

OTHERS | All I want for Christmas...

Mijn kerstcadeautjes liggen al mooi ingepakt onder de kerstboom te pronken. Ik vind het erg fijn om cadeautjes voor anderen te kopen en vind het eigenlijk leuker dan er zelf krijgen (of misschien ook niet...). Een antwoord geven op de vraag: 'Wat zou je graag willen?' vind ik super moeilijk. Ik zou het echt niet weten... Ik heb niet echt iets speciaals nodig, dus ja... Wat vraag je dan? 

Ik heb wel enkele dingen die ik leuk vind, maar ik hoef ze niet perse te krijgen :p Toch heb ik de moeite gedaan om een wishlist op te stellen. Misschien zitten er wel leuke tips voor jullie tussen!

© Zalando
Horloge Daniel Wellington - € 159,95

De horloges van Daniel Wellington zijn al langer populair onder bloggers. Ik vind deze klassieke versie met bruin bandje wel tof. De wijzerplaat is lekker plane zoals we van DW gewoon zijn. Het is natuurlijk wel een prijzig cadeau :D Een goedkoper alternatief zijn de horloges van Komono. Zij hebben zowel een klassieke als speelse collectie. 

© Bijenkorf
Nagellak Ciaté Snow Globe - € 9,95

Oké, ik heb al zeker 40 flesjes nagellak, maar nog geen enkele van Ciaté en dat is een reden om deze glitterlak aan mijn collectie toe te voegen. Zeker met de feestdagen in het vooruitzicht. Voor wie het nog niet wist... glitters zijn een MUST deze feestperiode! (Ik heb trouwens vorige week een soortgelijke gekocht van Catrice omdat ik deze niet in de winkel vond. Blijkbaar kun je hem wel online bestellen via www.bijenkorf.nl)

© Standaard Boekhandel

Blogboek - Kell Herriemaker - € 24,95

Je kan er haast niet meer naast kijken, blogboeken veroveren de boekenmarkt. Ik weet niet of het iets is, maar dit lijkt me wel leuk om inspiratie in op te doen.

© Pinterest
Instax mini 90 neo classix - € vanaf 139,00

Polaroidfoto's zijn al een tijdje terug helemaal hip. Ik vind de Instax mini 90 neo classic er wel leuk uitzien. Jammer genoeg zijn de fotorolletjes wel redelijk prijzig. Ik moet wel bekennen dat ik bijna nooit een fototoestel meeneem. Ik maak altijd gebruik van mijn iPhone :P Daarom lijkt het volgende me wel interessant...

© Pinterest
Instax share sp-1 - € vanaf 149,98

Deze smartphoneprinter van Instax print al je herinneringen meteen uit. Dit lijkt me echt een leuk hebbedingetje. Helaas weer hetzelfde 'probleem' met de fotorolletjes...

© Pull & Bear
Sjaal - Pull & Bear - € 25,99

Ik heb al een geruite sjaal, maar deze vind ik extra leuk omdat je hem langs twee kanten kan dragen. Ofwel kies je dus voor de zwart-witte print, ofwel voor de gekleurde.

© Bloovi
Zalando-cadeaubonnen (en eigenlijk zo goed als alle cadeaubonnen) vind ik altijd leuk om te krijgen. Ik koop eigenlijk bijna alles bij Zalando. Hier kan je bij mij dus niets verkeerd mee doen ;-)

Dat waren de cadeautjes die ik kon bedenken :p Natuurlijk krijg ik ook altijd hier of daar wel een beetje geld, dus daarmee kan ik uiteraard één van bovenstaande dingetjes kopen :)

Wat staat er op jullie Christmas list?
Xx Amélie

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wishlist! Dat DW horloge is echt super pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind hem ook prachtig! Zo mooi klassiek! Xx

      Verwijderen
  2. Oh zo leuk; foto's en verwanten zijn altijd leuke cadeaus om te geven/krijgen!
    Merry Christmas, een late dan! ;-)
    Liefs, Carmen
    The Healthy Ever After

    BeantwoordenVerwijderen