maandag 8 december 2014

FASHION I Christmas socks

Je kan er niet omheen... Christmas is coming! Ik hou van The Christmas spirit. In de huiskamers worden de boompjes bovengehaald, de winkelstraten zijn mooi verlicht en overal, maar echt overal vind je kerstartikelen. Dat de kersttrui helemaal hip is, weten jullie wellicht al, maar ik ben gek op kerstsokken! Gisteren was ik gaan shoppen in Eindhoven en daar vond ik in de Primark een leuk setje  sokken. I'll show you...

Gift set - € 3,00 (korting, yeay!)

Dit leuke setje kon ik niet laten liggen! Primark weet zeer goed in te spelen op die Christmas spirit en  bood al kerstartikelen met korting aan. Dit setje kost normaal gezien € 5,00, maar was nu te koop voor slechts € 3,00! Meepakkennnn! De set bevat 5 paar sokken met allerlei leuke figuurtjes (kerstmannen, pinguïns, sneeuwmannen, vogels en rendieren).



How cute are the next ones? Wie mij kent, weet dat ik een kleine minion addict ben. Daarom kon ik het volgende paar sokken ook niet laten liggen. Het zijn allemaal fluffy unicorns met een schattig gewei met daarop een minion met kerstmutsje en een candy cane in de hand. I love them!


Minion socks - € 3,00

Hebben jullie een kersttrui of kerstsokken in je kast? Let me know!
Xx Amélie

4 opmerkingen:

  1. Die minions sokken <3
    Ik wilde bij H&M zo'n foute kersttrui kopen met 2 grumpy katten, maar die was uitverkocht :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sokken zijn echt súper súper cute! <3

    BeantwoordenVerwijderen