zaterdag 13 december 2014

OTHERS | I'm going to Disneyland Paris!

Eindelijkkkk! Voor het eerst (Shame on me?!) ga ik naar Disneyland Paris! Gisteren bestelde ik mijn tickets. Op 4 februari vertrek ik naar deze betoverende wereld. Dat is een weekje na mijn examens, dus dat heb ik dan wel dubbel en dik verdiend. Voor een echte Disney freak is dit een droom die uitkomt :D Minnie Mouse, Belle, Ariel... I love them! Ik loop al een tijdje rond met het idee om eens een Disney Week op mijn blog te houden. Ik moet er maar eens werk van maken...

Bedankt Walt Disney om mijn kinderjaren, jeugd... leven zoveel mooier te maken!


Zijn jullie al in Disneyland geweest? Zijn er dingen die ik absoluut gedaan moet hebben?

Xx een zeer enthousiaste Amélie

6 opmerkingen:

  1. Superleuk!
    Ik ben er ook nog nooit geweest, op de een of andere manier spreekt al dat Disneygedoe me niet zo aan haha :D . Misschien moet ik het ooit toch eens proberen want ik hoor niks dan lof ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee? Omg, I love Disney!! Gek dat het je niet veel zegt :D Xx

      Verwijderen
  2. Zo leuk! Ik ben er zelf al 5 keer geweest, maar dit blijft super! De buffalo bill's wild west show blijf ik leuk vinden! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, al 5 keer! Oké, ik noteer het alvast op mijn Disney to-do-list! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik ben al een aantal keer geweest, maar ik zou nog zo graag eens met Kerst willen:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, het lijkt me er zo mooi met Kerst! Al die versiering enzo :D Xx

      Verwijderen