zondag 7 december 2014

OTHERS I I'm back!

Hoi hoi!!!

Ik kan weer bloggen! Nadat mijn laptop me vorig weekend weer maar eens in de steek had gelaten, besloot ik om een MacBook Air te bestellen. Ik keek vol verwachting uit naar mijn nieuw speeltje. Donderdag was het dan zover! Mijn prachtige MacBook was aangekomen! 


Ik vind hem er echt mooi uitzien, maar het werd me al meteen duidelijk dat we geen goede maatjes zouden worden. Apple heeft een prachtig design, maar het is natuurlijk wel even wennen, zo'n ander besturingssysteem. Nu lijk ik soms wat autistische trekjes te vertonen en bij de aankoop van mijn nieuwigheidje bleek dat naar boven te komen :D Ik werd echt gek van dat systeem! Daarom heb ik besloten om hem meteen maar weer te verkopen.. Ik vind hem er prachtig uitzien, maar nee.. het is niets voor mij... Dus vaarwel MacBook! Het was fijn om je even te bewonderen, maar hier scheiden onze wegen! 

Ik ga dus weer op zoek naar een andere laptop, maar ondertussen blog ik op een vervangexemplaar... Morgen post ik trouwens mijn nieuwe sokken die ik kocht bij Primark! 

See you soon! 
Xx Amélie

EDIT: I destroy my enemies when I make them my friends. - Abraham Lincoln
Na een lang weekend 'me, myself and Mac' heb ik besloten om de laptop nog een kans te geven. Let's try this again! ;-)

4 opmerkingen:

  1. Aaah wat jammer dat hij niets voor jou is! Ik ben echt gek op mijn macbook! Hoop dat je snel een andere kunt vinden die wel bevalt!
    ps: ik heb je hulp/mening hard nodig, lees op mijn blog waarom x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had hem bijna verkocht, maar heb me gisterenavond en vanmorgen eens beziggehouden met het uitzoeken wat mijn irritaties juist zijn en hoe ik ze kan oplossen. Het resultaat: ik heb hem toch gehouden!! Nu begint het al aardig te lukken :P Xx

      Verwijderen
  2. leuk om te lezen maar jammer zeg.. ik heb een imac en ben er zo blij mee! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem uiteindelijk toch gehouden :D Hihi! Xx

      Verwijderen