vrijdag 12 december 2014

OTHERS | NEW!!! Quote Friday! #1

Hallo sweeties!

Vanaf vandaag wil ik elke vrijdag omtoveren tot Quote Friday! Ik ben verzot op leuke tekstjes die me aan het lachen brengen, motiveren, emotioneren... Teksten waarbij ik kan zeggen: 'That's so true!' of 'Haha, jaaaa! Dat ben ik helemaal!' Dat deel ik graag met jullie. 

De eerste quote past helemaal in een van de thema's waarover ik blog: beauty. 

© Pinterest
Deze quote maakt me aan het lachen. Inderdaad, inner beauty is belangrijker dan uiterlijke schoonheid, maar dat betekent niet dat mascara overbodig is. Laten we het even over een filosofische boeg gooien... Ik denk dat mascara je innerlijke schoonheid beter kan doen uitkomen. Als ik 's ochtends mijn mascara aanbreng (Ik ga nooit, never, jamais zonder de deur uit!) voel ik me al meteen een stuk beter. Mijn make-up (die ik doorgaans zeer neutraal hou) maakt me zelfzeker en daardoor krijg ik de kans om meer van mijn innerlijkheid te tonen. Zonder mascara voel ik me dus minder goed in mijn vel, waardoor ik bijgevolg de mensenmassa probeer te mijden. You see? Er zit iets in in deze quote! 

Vinden jullie Quote Friday een leuk idee? I like to hear it! 
Amélie Xx

2 opmerkingen: