woensdag 31 december 2014

OTHERS | Goodbye 2014... Happy New Year!

Goodbye 2014, Hello 2015! Vandaag is het de laatste dag van 2014. Make it a day to remember! 
Ik vatte mijn maand december samen in een woord, foto en lied... 

Word
FEEST! 

Hoe kan het ook anders?! December is een maand vol feestjes, gezelligheid en warmte geweest. Ik heb de hele maand naar de kerstperiode toegeleefd. Helaas heb ik niet elke dag even hard kunnen genieten van mijn vakantie omdat mijn examens in zicht zijn, maar ondanks dat was het een ongelooflijk fijne maand! 

Picture

Nog even en de kerstboom mag weer de zolder op. Ik profiteer nog snel even van de gelegenheid om één van mijn favoriete kerstballen in onze kerstboom te tonen... It's Mickey baby! 

Song

Ik zou bijna voor een kerstlied gekozen hebben, maar ik denk dat dit lied veel toepasselijker is. Ik stond ermee op en ging ermee slapen. Ik zong het luidkeels onder de douche, tijdens het autorijden of helemaal vanuit het niets. Taylor did it again... She made an awesome song! I like her new sound!

Ik hoop dat jullie een fijne dag beleven en wens jullie alvast a happy New Year toe! Nu ga ik de laatste voorbereidingen voor vanavond treffen (lees: nagels lakken)!

Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel fijn 2015 toe. Dat al je wensen maar mogen uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik wens je ook het allerbeste toe voor het nieuwe jaar! Xx

      Verwijderen