zaterdag 8 november 2014

FASHION | Autumn, the year's last, loveliest smile!

Mijn eerste echte post op mijn nieuwe blog is er eentje die ik laatst op mijn vorige blog geplaatst heb... Een outfit post! Het is een leuke, comfy herfstoutfit. Zoals jullie weten, vertoef ik dagelijks in Antwerpen. Een plaats vinden om te 'shooten' was dus ook niet echt moeilijk. Antwerpen is één van de mooiste locaties die je kan hebben. 

Het leuke aan de 'hoofdfoto' is dat hij niet geposeerd is. Ik wist niet dat er al foto's genomen werden. Een spontane foto vind ik altijd mooier. Het enige nadeel is dat mijn haren nu heel bombastisch zijn. Haha! 


Broek: Only, € 39,95    Topje: Bershka, € 17,00    Vest: Primark, £ 12,00     
Boots: Les Tropeziennes, € 119,95

In de herfst begint het al stilletjes aan wat kouder te worden. Het is echter nog niet zo erg dat je handschoenen moet bovenhalen, dus je outfit hoeft niet te warm te zijn. Ik koos voor een zwarte broek van Only die ik een paar maanden geleden kocht. Ze heeft een glans-achtig laagje zodat het een leather-achtige look krijgt. Het topje kocht ik in de zomer bij Bershka. De voorkant is vrij sober, maar de achterkant heeft een speciale uitsnijding onderaan. Maar ja, dat zie je natuurlijk niet ;-). Die 2 kleuren, zwart en wit, heb ik laten terugkomen in mijn vestje. Ik vind dit vest geweldig. Het is lekker warm, dus je hoeft niet perse een jas aan te doen en hij was echt zeer goedkoop! Ik kocht hem tijdens mijn laatste bezoekje in Londen. De laarzen droeg ik die dag voor het eerst. Ik was al een tijdje op zoek naar een paar stoere boots, maar nooit vond ik er die helemaal aan mijn verwachtingen voldeden. Toen kwam ik deze tegen! Ik was opslag verliefd! 


Deze stoere boots kan je nu op Zalando vinden aan € 99,95!
De horloge is van Casio en kost € 54,90 en vindt je op bol.com.
Xx Amélie

4 opmerkingen: