vrijdag 21 november 2014

OTHERS | Spam weekend

© yourlittleblackbook
It's weekend! Eindelijk! Ik keek er deze keer extra hard naar uit omdat ik een dagje shoppen in Amsterdam gepland heb. Yeayyy! Maar daarvoor heb ik deze post niet gemaakt...

Aangezien ik nog niet zo heel erg lang blog en ik dus nog niet veel andere blogs en personen erachter ken, wil ik dit weekend veranderen in Spam Weekend! Ik zou het heel erg fijn vinden moesten jullie je blog hieronder spammen, zodat ik weet wie mijn lezers zijn en ik dus ook jullie eens een bezoekje kan brengen.

See you soon! 
Xx Amélie

8 opmerkingen:

  1. *SPAM*! Veel plezier met winkelen! Ik was vorig weekend in Arnhem en ik heb gewoon niks gekocht.. Ik kon niks vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx voor het spammen! Je hebt een mooie blog! Ik heb je meteen gefollowed via bloglovin' ;) Xx

      Verwijderen
  2. Hoi, hoi! Ik ben Tilana, ik ben 17 jaar en ik ben ooit begonnen met een beautyblog. Dit was niet zo mijn ding en nu schrijf ik op www.tilanawrites.nl over lifestyle, persoonlijke artikelen en af en toe wat beauty en fashion! Neem zeker eens een kijken en laat als je wilt een reactie achter! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het spammen! Ik heb je al een bezoekje gebracht :) Xx

      Verwijderen
  3. Superlief van je dat we mogen spammen!^^
    Ik ben Pauline en ik blog op http://fairygodmotherr.blogspot.be . Ik schrijf artikeltjes over beauty, fashion, to do tips, leuke restaurantjes, plaats shoplogs en maak reviews.

    Tot snel? :)

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik kom nog wel eens vaker langs ;-) Xx

      Verwijderen
  4. Yay, wat leuk! Mijn blog is Younique (www.youniqueblog.nl): bomvol kleurrijke DIY's, vrolijke vondsten en awkward momenten. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje nam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Femke! Dat klinkt leuk! Ik neem meteen een kijkje! Xx

      Verwijderen