dinsdag 25 november 2014

FASHION | To buy or not to buy... the Kenzo sweater

Helemaal bovenaan mijn verlanglijstje (en dat is hoog!) staat de Kenzo sweater waar in het groot hun gekende tijger op staat te pronken. 

©winkelstraat.nl
Ik speelde al lang met het idee om hem te kopen, maar toen ik hem zaterdag in Amsterdam zag - jammer genoeg enkel in een XL -, was ik meteen verkocht. Sindsdien spookt hij constant door mijn hoofd. Toen ik echter het internet afschuimde en tot de conclusie kwam dat mijn maat steeds uitverkocht was, vond ik dat echt jammer en groeide het verlangen naar deze beauty. Vandaag vond ik een winkel die hem nog wel heeft!! Het enige nadeel: de prijs! De trui kost € 225, maar met Kerst en nieuwjaar in het vooruitzicht, moet ik misschien toch maar eens aan mijn rekening denken... Nu twijfel ik constant: To buy or not to buy

Wat staat bovenaan jullie wishlist?
Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. woooow dat is echt een hoop geld voor een trui, maar kenzo is wel een goed merk.. lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is wel redelijk duur voor een trui, maar hij is echt super warm en je merkt meteen dat het van goede kwaliteit is. Xx

      Verwijderen