donderdag 6 november 2014

Let today be the start of something new!

Hallo allemaal & welkom op L'armoire d’Amélie!

Sommigen van jullie zullen deze naam al eens eerder gezien hebben. Dat komt omdat ik voorheen een blog had met dezelfde naam op Weebly. Ook al was ik over het algemeen tevreden over hun service, het voelde alsof ik daar te weinig kansen had om te groeien. 
Onder het volgende motto probeer ik het hier opnieuw:

Making a big life chance is pretty scary.
But, know what's even scarier?
Regret. 

Een nieuw begin = nieuwe kansen = nieuwe lezers zoeken (en vinden) = nieuwe mensen leren kennen = NIEUW!

Voor diegenen die mij nog niet kennen... Let me introduce myself!
L'armoire d'Amélie is een lifestyle blog. Ik post er dingen die me bezighouden in het leven. De hoofdcategorieën zijn fashion, food en beauty. Aangezien alles niet in die 3 categorieën valt in te delen, plaats ik ook nog posts in de categorie others (smart, huh?!).

Misschien even nog iets over mezelf, opgesomd in een lijstje, want dat doe ik vaak, lijstjes maken...
  • 23
  • Studeert taal- en letterkunde aan de universiteit van Antwerpen
  • Houdt van: fashion, food, my dog, my family, my love, lijstjes maken, een lekker warm bad met veel schuim, shoppen-shoppen-shoppen, en nog zoveel meer...
  • Motto: Fashion and food is all I need!
En gaandeweg kom je wel wat meer over me te weten, if you like it or not
Xx Amélie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten